掃呢頁CODE去手機

2017年12月25日 星期一

【獨家】《溏心3》口碑收視仆直 夏雨:諗唔到點解會唔得 __,夏雨,

《溏心風暴3》作為台慶劇嘅重頭戲,但口碑同收視都係麻麻,劇中夏雨大講潮語,角就係由基層做起,演變成茶餐廳老闆做到上巿奶茶王,話明奶茶王,夏雨開拍前特意 ...




《溏心風暴3》作為台慶劇嘅重頭戲,但口碑同收視都係麻麻,劇中夏雨大講潮語,角就係由基層做起,演變成茶餐廳老闆做到上巿奶茶王,話明奶茶王,夏雨開拍前特意去體驗生活,o依家沖奶茶手勢幾近專業,受訪當日在茶餐廳露兩手,即場沖奶茶分享秘技,夏雨邊沖邊講解話:「茶葉、水溫、手勢過程之外,最重要奶落幾多,同埋奶要落先。」表面看似簡單,背後功力十足,夏雨深明道理:「凡事愈簡單愈講究,點樣喺簡單中做到最好反而最難,做老豆我都做幾百次,但點樣做出來有分別呢個最難。」

第一、二輯溏心推出時,觀眾反應熱烈,金句對白街知巷聞,今次甩掉金句改為潮語加插,夏雨話:「頭兩輯金句係情節去到咁,加上演員演繹深入民間,拿起劇本冇話係金句,今次係少咗金句多咗潮語,最初我都唔知乜係乜,網上好流行,我最常講係『一定得,除非唔得』,講咗等於冇講。」夏雨對呢套台慶劇充滿信心,佢話:「拍戲錢同時間係兩大因素,冇呢兩樣嘢好困難,今次有國內騰訊投資合作,錢比無綫本身製作多好多,成立合拍部門去搞今次製作,幕後有足夠時間去搞劇本籌備,台前演員合作咁多次好有信心,大家渴求第三輯,各方面準備充足,我諗唔到點解會唔得。」

夏雨劇透一輪爭產風波過後佢會昏迷入院,之後會點就叫大家繼續留意,並披露一場佢同飾演女兒陳敏之感人戲份,夏雨話:「我最深刻同敏之,佢係能幹有學歷好女仔,但未拍過拖,之後喺河邊自殺,我救返佢,喺醫院同佢講返幾十年往事,呢場好感人,喊得好緊要。」

場地提供:華星冰室

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(攝影:沈健程) 夏雨開拍前特意去體驗生活
夏雨o依家沖奶茶手勢幾近專業




鍾意就快D Share啦!