網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月4日 星期一

【俠味道‧翁靜晶(3)】浪漫等如浪費 劉家良餵包餵到翁靜晶反面? __,翁靜晶,

劉氏家訓:浪漫即係浪費。「佢所有浪漫嘅嘢,都係同食物有關,譬如佢會買啲波蘿包畀你。」翁靜晶笑。劉家良師傅是老派人,表達愛和關懷,他會用最實際的方法—— ...




劉氏家訓:浪漫即係浪費。

「佢所有浪漫嘅嘢,都係同食物有關,譬如佢會買啲波蘿包畀你 。」翁靜晶笑。

劉家良師傅是老派人,表達愛和關懷,他會用最實際的方法——唔係折現,而是買食物,例如,「今晚加餸!」係一條魚。他知道翁靜晶喜歡吃魚。

「佢會咁嘅,佢買一樣嘢俾你食,譬如,佢買一餅雞蛋仔俾你,你只要話餅雞蛋仔好食,咁你往後嘅日子,就不斷食緊雞蛋仔,佢不斷不斷不斷買雞蛋仔畀你,而佢期望你俾一個好驚喜嘅反應。

「直至有一日,你反面喇,唔想再食喇,咁佢就覺得好無奈好受傷,『點解你會變咗呢?點解雞蛋仔冇變,你變咗呢?』」令人哭笑不得。

是的,say NO,是很講求藝術。一句說話,可以令堂堂鐵漢——即劉師傅心靈受創。

也有可能,會令自己以後收不到「包包」——手袋嗰啲包包。

「師傅有時會買啲嘢俾我,譬如買個袋俾我,佢買嗰個袋俾我,我真係唔會鍾意囉!但係如果你係表現得唔鍾意呢?咁就好弊!佢就會好挫敗,以後都唔會再買嘢俾你,就係咁樣。」

送花呢?更好笑。翁靜晶說,劉師傅是老派人,老派人拎住紮花的時候,目的只有一個,唔係求婚,係拜山。「佢唔會攞住紮花送俾女人,你唔好諗住佢會買花俾你,因為佢覺得啲花係冇根,唔擺得耐,係好浪費嘅,如果你要買花,佢會買棵樹俾你。」

結果劉師傅真係送咗棵芒果樹俾佢,令翁靜晶又好氣又好笑:「我同佢講,我死嗰陣時你送(花)都唔遲。佢會覺得送花係送俾死人,唔係送畀活人。」

求婚都冇送花?「邊有求婚啫?『簽個紙』『好呀!』咁就去0架喇,係唔浪漫0架,係咁0架」求婚呢?「係我講嘅咁又,佢就更加唔會講添係我講嘅。」

記者:嵐山、馮國康、倩宜

攝錄:馮峰、卓振輝

攝影:陳俊強

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



【俠味道‧翁靜晶(1)】恩愛三十載之謎 翁靜晶點解叫劉師傅做細B?

http://bit.ly/2AnvNoz

【俠味道‧翁靜晶(2)】明知劉家良已有家室 翁靜晶:以前嘅社會好唔同

http://bit.ly/2jbxufo

【俠味道‧翁靜晶(3)】浪漫等如浪費 劉家良餵包餵到翁靜晶反面?

http://bit.ly/2kiuroY

【俠味道‧翁靜晶(4)】翁靜晶 劉家良戲假情真 張國榮原來係月老

http://bit.ly/2kkwDw3


鍾意就快D Share啦!