掃呢頁CODE去手機

2017年12月27日 星期三

【3招箍老公】郭藹明幫夫炒樓賺二千萬 煲老火湯侍候 __,郭藹明,

結婚19年仍然恩愛,因為郭藹明好努力去經營婚姻,雖然她讀到碩士,幕前成績亦不錯,但甘願為劉青雲轉做全職家庭主婦,同時用3招去為婚姻保溫。首先要保持情趣 ...




結婚19年仍然恩愛,因為郭藹明好努力去經營婚姻,雖然她讀到碩士,幕前成績亦不錯,但甘願為劉青雲轉做全職家庭主婦,同時用3招去為婚姻保溫。

首先要保持情趣,50歲仍然像少女般撒嬌,保持初戀感覺。

同時這個賢內助更識錢滾錢,幫劉青雲投資從沒失手,由94年開始炒樓,由村屋、豪宅到工廈都有,每次賺少少就離場,累賺近二千萬。他們現在手上還有幾個物業,全部都有升值,郭藹明好眼光。

郭藹明話自己是事業女性,以前比較少入廚,但劉青雲對飲食好講究,她說:「老公以前唔鍾意返屋企食飯,可能我煮得唔好食,又唔會同朋友講個老婆識煮嘢,家陣會話:『佢都煮得ok!』」為冧老公,郭藹明苦練廚藝,試過去泰國旅行都刻意去學煮咖喱,現在每週煲三、四次老火湯,煮四、五餐飯,搞掂老公個胃。

最重要是她絕不囉唆和操控,她說:「佢係嗰種唔肯妥協就點都唔肯妥協嘅人,無得軟化,所以有啲事我唔會講多過三次,你唔聽係你嘅選擇,萬一撞板,你再用我嘅方法」

識做又有情趣,努力經營一段美滿婚姻,郭藹明多勞多得!

相關新聞:

郭藹明閨房絕技緊箍劉青雲 19年婚姻仲好激情

http://bit.ly/2kZZYcZ

講完太空船宣言即開小飛船 劉青雲3千萬送郭藹明夢想屋

http://bit.ly/2lcHVPP

拍拖到結婚11年 鄭伊健蒙嘉慧手照拖好Sweet

http://bit.ly/2BTRyy7

被爆似細路經常扭計 陳柏宇心急做老豆:差在幾時成功咁解

http://bit.ly/2CaOY6o

鍾意就快D Share啦!