網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月2日 星期六

吳綺莉唔怪卓林:當40歲的我還給别人戲弄 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

吳綺莉突然喺網上發文,佢話:「還能怪你甚麼!」早前藝人吳綺莉寓所發生失竊事件,事後女兒卓林亦承認曾返過屋企攞嘢,令母女關係一度緊張。不過之後卓林18歲 ...


吳綺莉突然喺網上發文,佢話:「還能怪你甚麼!」


早前藝人吳綺莉寓所發生失竊事件,事後女兒卓林亦承認曾返過屋企攞嘢,令母女關係一度緊張。不過之後卓林18歲生日,吳綺莉亦有為女兒慶生,二人關係似乎好轉!

今日吳綺莉突然有感而發,喺社交網站上載咗兩張舊相,留言話:「十八九歲的自己,傻過妳(你)好多,當四十歲的我都還給别人戲弄,所以還能怪妳(你)什(甚)麼。」佢表示大家嘅情況都係一樣,仲話:「但希望妳(你)不用等到四十五歲才明白。」咁啱卓林啱啱過咗18歲生日,令唔少網民都估吳綺莉講緊嘅就係卓林。而吳綺莉亦喺回應網友時提到「想深一層她是我帶大的,我四十多歲才開始長大,還能怪她什(甚)麼」,直認自己擔心緊卓林!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!