掃呢頁CODE去手機

2017年12月10日 星期日

【人氣王】千嬅倒數人生:43歲可以唱幾耐 __,千嬅,楊千嬅,

千嬅不諱言演唱會做一次就少一次!由少女轉眼已成為「Super媽」的楊千嬅,即將第七度登上紅館舞台開唱,今年43歲的千嬅不知何時會停下來,因為世事如棋, ...


千嬅不諱言演唱會做一次就少一次!


由少女轉眼已成為「Super媽」的楊千嬅,即將第七度登上紅館舞台開唱,今年43歲的千嬅不知何時會停下來,因為世事如棋,今日不知明日事,每做一次演唱會就少一次,就像她的生命在倒數一樣,是否最後一個紅館騷又有誰知道呢?

楊千嬅於1995年出道,今年12月將是她第七次踏上紅館舞台開唱,她坦言每一次開騷都有壓力:「一個人孭飛嘅演唱會、電影都會有壓力,因為你永遠想要求自己做好吖嘛,藝人要求係奄尖,雖然成日都話唔介意人哋點睇,其實暗地裏對自己已經有要求,你點樣唔介意人哋點睇啫?如果你真係好唔介意人哋點睇,你都唔會做幕前啦,你就係想人睇你先做幕前,所以每個演出都有壓力!」而壓力會隨住年紀、經驗、心態而有不同擺位,以前可能是輿論壓力,或者自我要求的壓力,如今壓力可能會轉移到成個演唱會製作上,不過她要學識去平衡,否則自己就會變得多事。

視汪明荃為榜樣 讚犀利

千嬅坦言演唱會做一次就少一次,就像她在倒數自己的人生一樣,這是每個人成長歷程都要面對,她不知道自己還會唱幾多年,但她覺得有一日會停下來:「可能係世界話我知,或者我覺得要搵番自己嘅生命節奏,又或者個仔叫:『媽咪你真係停囉』,咁依家仲可以做咪做咗先,我唔敢包可能呢個係我喺香港、人生最後一次,我覺得唔出奇,因為冇人知道會發生乜事。」她坦言要唱到老並非一件容易的事,所以她很尊重汪明荃,她覺得對方是一個榜樣:「佢唔係淨係攞住個地位去做人做事或演出,佢係攞自己嘅生命同力量去做,呢份堅持、意志幾犀利,我自己都唔夠膽講到咗70歲,係咪仲係咁嘅狀態,呢樣唔係我話事,我只能盡力令到自己生活過程處理得好或準確,但你唔能夠去控制自己過程有幾長。」

破自己紅館紀錄 無憾

今次一連十二場演唱會打破了千嬅自己的紅館紀錄,她說:「我唔做我會後悔,但起碼自己冇遺憾先。」很多歌手都呻申請紅館的檔期難過登天,更恨搶到聖誕、除夕這個檔期,今年本沒有計劃開騷的千嬅,卻「幸運」唾手得到這個黃金機會,也是她在紅館第一個倒數跨年騷,但她覺得不能夠用「幸運」這個字眼,她以「緣分」來形容這件事。

今次開騷最難是與時間挑戰,由申請到拍板開騷僅得半年時間,對比上一次紅館騷,她用了一年時間去鋪排,慶幸跟公司合作了十年,大家有一定默契,因為彼此間的信任,令她節省了時間,雖然過程是困難,亦有一定壓力。

任性反傳統 3秒鐘改變世界

當年千嬅第一個紅館騷是三面台,可能是新人關係,公司覺得風險比較低,但今次她為三面台跟公司進行一番角力,她指三面台最需要是製作,但她從來用人力去做騷,很少用製作幫自己做,即使明知會比四面台吃力,但任性的她好想反傳統一次,將成個跨年騷反傳統去做,她覺得倒數有反的意思,她說:「有跟開我嘅音樂歷程、我嘅成長,你都唔期待我普通做一個拋吓、掟吓煙花紙碎嘅跨年,你一定有好奇心究意我會做一件咩事,其實我演唱會海報已經講咗,我想將夢想融入晒演唱會,成個騷就係人生一個倒數,海報上『321GO』其實係一個力量一個衝勁,正是依家香港人互相加持嘅能量,三秒鐘可以好多嘢發生,亦可以改變世界好多事,希望將呢啲嘢融入我嘅歌曲,倒數番我嘅初心。」

做完畀人鬧?

能夠回到初心如願做一個三面台,千嬅說:「因為有種舞台係我冇去駕馭過,觀眾只係知少咗好多飛,但作為一個表演者三面台嘅難度高過四面台,因為所有嘢要做得準確仔細,每一個焦點全放喺我身上,四面台反而個人可以放鬆少少,因為視野注意力、甚至嗰道力都分散啲,個人狀態冇咁繃緊,但三面台凝聚力強啲,演繹上層次高少少,今次演唱會以音樂性、舞台性為主,可能非歌迷或影迷所想嘅『楊千嬅』,可能做完畀人鬧,但我好想做一件有意義嘅事,每一日每分鐘都可以倒數,可以重新開始,有能量洗去唔好嘅記憶,回到初心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!