掃呢頁CODE去手機

2017年12月18日 星期一

主持《百萬富翁》!陳志雲:準備好6,500萬 __,志雲,陳志雲,

6,500萬現金呀!亞視以App及OTT形式重生,焦點節目之一《百萬富翁》將由陳志雲任主持,今日陳志雲與曾華倩於亞視記招上公布《百萬富翁2018版》的 ...


6,500萬現金呀!


亞視以App及OTT形式重生,焦點節目之一《百萬富翁》將由陳志雲任主持,今日陳志雲與曾華倩於亞視記招上公布《百萬富翁2018版》的詳情,陳志雲指這個節目在世界各地城市都有重新包裝推出,亞視當然也不會落後於人。至於究竟掟幾多錢出來?陳志雲表示:「唔使拎個篋出嚟晒Cash,已經準備好六千五萬現金,有本事可以每集可以攞走一百萬!」台上曾華倩與陳志雲談笑風生,曾華倩更對陳志雲件衫上的珠片有興趣,不時摸陳志偉胸上的珠片。

爆TVB當年唔做《百萬富翁》

之後,陳志雲接受媒體訪問,問到今次任主持的酬勞,他謂:「唔清楚,因為係電台幫我簽,冇問咁多,其實一個月前,聽到吳雨講呢個構思,當時都未正式搵我,我覺得呢個節目有幾個優點,延續性強,可觀看性高,係亞視經典嘅焦點節目,香港版就嚟廿周年,當佢哋正式搵我做節目,我真係受寵若驚,非常有興趣,呢個節目源於英國,原本係電台版,之後做咗電視節目,依家我做緊電台,然後又去主持電視版,感受好深,其實當年英國製作公司向無綫sell過呢個節目,但TB推咗,當時我喺無綫都未做到總經理級。(點解會推?)好多因素,因為TVB好少購買外國節目,因為自己可以做到,但當時我流晒口水。」

與陳啟泰主持同一個節目,陳志雲直言怕比較:「怕比較㗎,唔好比較啦,話我差,我會有抑鬱,大家主持風格不同,我嘅會多啲同觀眾互動,大家對陳啟泰主持嘅會有好深印象,完全贏係冇可能嘅,若果要扮佢,倒不如做自己,我會多啲了解觀眾啲。」

透過App報名參加

由於當年的《百萬富翁》節目差不多廿年之前,當時以一百萬做獎金,如今節目亦以一百萬做現金,會否敵不過通脹?他謂:「的確有通脹,但呢個節目嘅吸引點,唔係獎金,係大家嘅投入感同參與感,暫定做六十五集,頭一段時間做嘅會係慈善版,之後就係普羅大眾,大家可以透過App報名。」

避談酬金

再問陳志雲今次酬金高不高過當年做無綫總經理?他繼續避談:「真係唔知,亦唔怕無糧出,因為依家個個製作都係大投資。(如今幫亞視做節目,怕唔怕人哋話你倒戈?)唔好咁講,亞視重生對香港嚟講係好事,有競爭先有進步,大家共同努力。」對於網民不太睇好亞視重生,陳志雲表示:「可以理解,但最怕你唔講。(擔唔擔心TVB唔開心?)唔會,依家都只係用OTT形式播放,有競爭先有進步!(同你曾傳不和的梁思浩,今日都有嚟記招?)係咩?撞唔到喎,我同佢冇牙齒印。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!