掃呢頁CODE去手機

2017年12月16日 星期六

行頭最緊要!軒仔擲6位數買電競設備 __,軒仔,張敬軒,

打機,設備梗係最重要!歌手張敬軒出席《英皇電競菁英盃2017:皇者之路》總決賽,接受訪問時,軒仔透露自己係打機愛好者,最鍾意就係打格鬥遊戲,不過電競就 ...


打機,設備梗係最重要!


歌手張敬軒出席《英皇電競菁英盃2017:皇者之路》總決賽,接受訪問時,軒仔透露自己係打機愛好者,最鍾意就係打格鬥遊戲,不過電競就係入門級,更大讚洪卓立(Ken)係公司嘅電競能手,又指電競好講求團隊合作,以前自己係獨行俠,依家上網有團隊,更會約Ken一齊組隊打機。問到有冇廢寢忘餐,軒仔笑言:「一日三餐放晒電腦旁邊,我覺得電競對我嚟講,唔單只係追求分數,係追求個成就感,同埋已經慢慢變成咗一個產業。有奬金又有奬品會,今次呢個活動係想得到更多人關注,因為電競已經變成一項運動。」

軒仔表示上個月以6位數入手了第一批電競設備,因為電競都需要啲行頭,而設備質素都好好,除咗用嚟打電競之外,亦可以用嚟做音樂方面嘅工作。他指電競運動帶動了很多產業,所以會考慮成立一間公司去製作電競音樂,因為外國已經好蓬勃,只係香港比較少人做,更笑言自己係香港第一代做電競配音嘅藝人:「以前有一個遊戲,我就配其中一個角色,全部都係嗰啲,哈!嘻!啊!嗰啲聲。」更會做電競主題曲,因為音樂係帶起遊戲氣氛嘅主要因素,笑言今日嚟係別有用心,希望同老闆楊受成能夠投資電競音樂嘅label。

問到今日軒仔點解唔一齊落場打機,他即笑言現場有咁多高手,費事獻醜,還覺得做新一代嘅藝人難度高咗好多,同埋學好多新嘢,加上自己係與時並進嘅人,都會多啲玩社交平台,拍吓片:「其實都覺得幾好玩,唔係再好似以前淨係唱歌咁單一,真係要學好多野,所以要參加吓啲職業在培訓。真係有㗎,間唔時公司啲同事都會brief吓我哋呢牌有啲乜嘢hit,我就主要培訓寫無聊嘅hashtag,除咗做音樂,都想帶開心畀大家。」又搞笑指好友王菀之漸入佳境,而容祖兒嘅發文內容就特別有趣。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!