掃呢頁CODE去手機

2017年12月21日 星期四

【粟米斑腩冇斑腩?】記者買88蚊粟米魚塊 富臨收銀︰都係斑塊嚟 __,富臨,楊貫一,

記者於富臨皇宮北角英皇道分店購買一客價值88蚊的粟米魚塊,女收銀表示「都係斑塊嚟,都係一樣嘅」。(許頌明攝)富臨漁港出售的「粟米石斑飯」被懷疑用鯰魚扮 ...




富臨漁港出售的「粟米石斑飯」被懷疑用鯰魚扮石斑,涉嫌違反商品說明條例。《蘋果》記者晚上以顧客身份到富臨皇宮北角英皇道分店,擬外賣一盒粟米斑腩飯,櫃枱女收銀員指不賣碟頭飯,只可選擇炒飯、炒粉麵或小菜。記者取來餐牌查看,只見菜單有一款小菜粟米魚塊價錢88元,記者向收銀員說要外賣小菜粟米斑塊,但菜單上寫的是粟米魚塊,女收銀員回應「都係斑塊嚟,都係一樣嘅」,記者再問「魚塊同斑塊一樣?粟米魚塊同粟米斑塊都係88蚊?同價?」,收銀員回應稱「係呀!」

記者再追問餐牌上黑字白字寫的是魚塊,收銀員似不耐煩再回應道:「係班塊嚟嘅,呢期唔知做乜嘢(轉左)炒魚塊啫嘛。」收銀員收錢後,發給記者一張外賣粟米魚塊的收據。

你敢爆,我敢獎! 即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線63836568


鍾意就快D Share啦!