掃呢頁CODE去手機

2017年12月6日 星期三

【俠味道‧翁靜晶(9)】《喝采》擔正有段故 翁靜晶讚哥哥係天才 __,翁靜晶,

或者翁靜晶俠女形象太過深入民心,差啲令人忘記佢曾經做過當紅女星。第一齣戲就可以擔正做女主角,要多得佢同媽媽鬧完交,14歲離家出走後遇到嘅伯樂。當年只得 ...




或者翁靜晶俠女形象太過深入民心,差啲令人忘記佢曾經做過當紅女星。第一齣戲就可以擔正做女主角,要多得佢同媽媽鬧完交,14歲離家出走後遇到嘅伯樂。

當年只得9歲嘅弟弟都有跟埋離家,最初佢哋去淺水灣賣汽水,賺到幾百蚊後過澳門,但弟弟一星期已經捱唔住返家。翁靜晶話﹕「我哋住咗幾日客棧就冇晒啲錢,原來畀人呃。坐船返嚟時撞到陳欣健,咁佢係識得我阿媽,我叫佢uncle,佢問點解你喺度,又離家出去呀?佢就喺度笑啦,梗係。」

當年陳欣健準備開拍《喝采》,見翁靜晶樣子清純兼具氣質,於是叫佢去試鏡。翁靜晶話﹕「我嗰時冇咩靚衫,着住條工人褲,喺香港小姐孫泳恩(製片人)幫我化妝嘅。佢哋要我演發羊吊,我心諗,唔係呀大佬,陳欣健uncle,我真係唔識發羊吊,叫佢做一次俾我睇,我跟住做。」推嚟推去當中,陳百強嘅經理人突然煞停試鏡,跟住話﹕「得喇,唔使再試,出面嗰啲可以走,因為佢有性格。佢冇好似其他女仔咁流晒口水鼻涕,抽晒筋,俾我哋睇到衰樣。如果佢流晒口水鼻涕試鏡,陳百強係唔會同佢一齊合作,佢見到已經第一個驚咗先,所以呢個啱。」

擊敗芸芸對手,翁靜晶喺《喝采》與三位氣質男陳百強、張國榮、鐘保羅合作,確實令人好羨慕。佢話﹕「其實我戲入面我全部同陳百強一齊,對張國榮認識唔多,係之後再拍《楊過與小龍女》,比較認識佢一啲,佢同Danny係完全兩個性格嘅人,我覺得佢好有天才、好有天份。講到鍾保羅呢,都未同佢講超過十句嘢,好少交流,對三位男主角,大概就係咁樣。」

記者:嵐山、馮國康、倩宜

攝錄:馮峰、卓振輝

攝影:陳俊強

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

【俠味道‧翁靜晶(1)】恩愛三十載之謎 翁靜晶點解叫劉師傅做細B?

http://bit.ly/2AnvNoz

【俠味道‧翁靜晶(2)】明知劉家良已有家室 翁靜晶:以前嘅社會好唔同

http://bit.ly/2jbxufo

【俠味道‧翁靜晶(3)】浪漫等如浪費 劉家良餵包餵到翁靜晶反面?

http://bit.ly/2kiuroY

【俠味道‧翁靜晶(4)】翁靜晶 劉家良戲假情真 張國榮原來係月老

http://bit.ly/2kkwDw3

【俠味道‧翁靜晶(5)】悲慘童年練就堅強個性 翁靜晶親述被虐經過

http://bit.ly/2zLBObq

【俠味道‧翁靜晶(6)】越南出世 翁靜晶點樣「攝罅」成為「香港人」?

http://bit.ly/2BxxcGd

【俠味道‧翁靜晶(7)】父母離異 翁靜晶9歲入貴族學校寄宿受虐:成身皮膚爛晒

http://bit.ly/2zO7sVT

【俠味道‧翁靜晶(8)】母親錫晒孻仔 翁靜晶14歲離家出走:你打死我

http://bit.ly/2A3xPeg

【俠味道‧翁靜晶(9)】《喝采》擔正有段故 翁靜晶讚哥哥係天才

http://bit.ly/2iVyB5V

【俠味道‧翁靜晶(10)】拉埋細佬賣汽水維生 翁靜晶:有腦㗎嘛!

http://bit.ly/2AuwuMU

【俠味道‧翁靜晶(11)】寄張相就做咗演員 翁靜晶:從來唔覺得自己靚

http://bit.ly/2imvrEf



翁靜晶表示自己14歲時,曾離家出走到澳門生活。 當時她跟弟弟(右)入住澳門的客棧,卻被人騙光所有錢。
陳欣健是翁靜晶的伯樂,她笑言自己在最落魄時遇上對方。(電影截圖) 因為倔強的性格,令翁靜晶贏得電影《喝采》的演出機會。 年青時的翁靜晶,樣子甜美。(電影截圖)
在電影《喝采》內,翁靜晶跟張國榮的對手戲不多。 跟鍾保羅(左)更是聊不到十句。 後來跟張國榮合作《楊過與小龍女》,二人才開始稔熟。
電影《楊過與小龍女》截圖。

鍾意就快D Share啦!