掃呢頁CODE去手機

2017年12月11日 星期一

AGA尷尬露Bra SM爆Sunny秘密幫口護航 __,AGA,

出賣兄弟!歌手AGA(江海迦)與樂隊SupperMoment在會展開騷,騷後受訪時他們表示是首次合作,Sunny表示:「好欣賞AGA改編我哋首《世界變 ...


出賣兄弟!


歌手AGA(江海迦)與樂隊Supper Moment在會展開騷,騷後受訪時他們表示是首次合作,Sunny表示:「好欣賞AGA改編我哋首《世界變了樣》。」講到Sunny唱女聲,他笑言:「其實綵排嗰陣都有咁玩,仲改埋男仔部分嘅歌詞,但今次冇緣分享,可能遲啲同大家分享。」而講到Sunny與AGA的身體接觸只是搭膊及拖手,隊友即笑言:「仲唔夠呀?今日主題係First date嘛。」Sunny笑言:「因為我都係女仔,有啲矜持。(係咪因爲女朋友喺度所以唔敢?)喺唔喺我都唔敢㗎啦。」他們亦表示想再合作,AGA笑言可以寫啲男團的歌給他們。

而講到AGA不慎露黑bra,她笑言:「可能頭先太Hyper。(驚唔驚走光?)有做足安全措施。」SM亦幫口扯開話題,隊友踢爆Sunny成日唔拉褲鏈,但今次好彩有。另外,講到CK太太早前誕下囝囝,問到湊仔可辛苦?他表示:「未戒到夜奶,同太太shift餵奶,佢知我要做個騷,所以多謝太太同我shift。」問到其他隊友可會送甚麼禮物?他們笑言:「之前講話送唱片合約,可能廿幾三十年後先送。」AGA就笑言可以送上新歌《Nights Without You》給BB:「就嚟出碟。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!