網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月15日 星期五

【星級煮意】廚藝耍家!Aka@SG炮製生菜包 __,Aka,

大家去片學嘢啦!東網巨星節目「大家樂特約」《星級煮意》請來SuperGirls隊長Aka,下廚炮製「生菜包」,中學時期已落廚整飯盒給媽媽的Aka,練得 ...


大家去片學嘢東網巨星節目「大家樂特約」《星級煮意》請來SuperGirls隊長Aka,下廚炮製「生菜包」,中學時期已落廚整飯盒給媽媽的Aka,練得 ...


大家去片學嘢


東網巨星節目「大家樂特約」《星級煮意》請來Super Girls隊長Aka,下廚炮製「生菜包」,中學時期已落廚整飯盒給媽媽的Aka,練得一身好廚藝,有板有眼,知道生菜包最重要調味料,她準備充足、手法純熟,認真入得廚房出得廳堂,想知Aka嘅廚藝,快啲睇片啦。

擅煮媽媽菜的「廚媽」吳綺莉,睇到Aka的「生菜包」已流晒口水,大讚呢味菜最啱時下減肥的女士,但就建議可再加多啲生菜,吳綺莉說:「見到都想食,好Fresh,如果加多啲生菜、豆、辣椒絲會更有口感。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!