掃呢頁CODE去手機

2017年12月28日 星期四

唔稱職契媽陳凱琳冇心機買 BB衫 [壹週刊 - 1451] __,凱琳,陳凱琳,M1,

早前Grace同朋友行童裝店買BB衫,不過全程掛住篤電話。同你吟一吟唔稱職契媽陳凱琳冇心機買BB衫陳凱琳同鄭嘉穎拍拖兩年,雖然年紀差一大截,但Grac ...






早前 Grace同朋友行童裝店買 BB衫,不過全程掛住篤電話。

同你吟一吟

唔稱職契媽陳凱琳冇心機買 BB衫

陳凱琳同鄭嘉穎拍拖兩年,雖然年紀差一大截,但 Grace已經認定對方係結婚對象,仲講到明已經有生 B計劃。長遠嘅事唔講住,月初好姊妹賴慰玲榮升媽咪, Grace同嘉穎就升呢做契爺契媽,當滿足吓先囉!







之後 Grace再轉場睇聖誕飾物。





好姊妹賴慰玲生 B, Grace同嘉穎都榮升契爺契媽。

呢日《壹》仔見 Grace喺中環出現,行行吓見佢走入一間童裝店,應該買衫俾契仔喇!不過呢個契媽似乎唔夠稱職,見佢冇乜心機揀,全程做低頭族,頻頻篤電話。冇耐就轉場行家品店,一樣冇收穫,兩手 fing fing走人。

撰文:八珍

攝影:李玄


鍾意就快D Share啦!