掃呢頁CODE去手機

2017年12月19日 星期二

捧紅周星馳 李修賢發火鬧:做人忠厚啲,錢唔係萬能 __,周星馳,李修賢,

另一日李修賢又同老婆喺西貢撐枱腳,兩公婆坐露天位,目的梗係繼續雪茄、煙仔不離手啦。咪睇「李Sir」打扮平民、頭髮稀疏,仲有大大嚿豬腩肉呀,其實佢出入揸 ...




另一日李修賢又同老婆喺西貢撐枱腳,兩公婆坐露天位,目的梗係繼續雪茄、煙仔不離手啦。

咪睇「李Sir」打扮平民、頭髮稀疏,仲有大大嚿豬腩肉呀,其實佢出入揸Benz好架勢,而且後生時靚仔有型,70年代加入邵氏做男主角。77年佢開始兼任導演、演員,84年自編自導自演《公僕》,贏得《第四屆香港電影金像獎》影帝,以及第二十一屆《金馬獎》最佳男主角。86年佢成立「萬能影業」,主力拍警匪片,成名作有《喋血雙雄》及《霹靂先鋒》,喺電影界打響名堂,仲發掘咗周星馳、黃秋生同成奎安等。雖然李修賢一手捧紅周星馳,但兩人因財失義,再見不是朋友,李修賢仲寸過星爺:「做人忠厚啲,錢唔係萬能。」

相關新聞:

煙駁煙 李修賢Man爆老婆現真身

http://bit.ly/2zk7vdT
《霹靂先鋒》
李修賢先後發掘周星馳、成奎安等
《喋血雙雄》
《公僕》

鍾意就快D Share啦!