掃呢頁CODE去手機

2017年12月14日 星期四

【加油啊!】細仔三度進加護病房 侯佩岑哽咽:相信一定會好起來 __,侯佩岑,

39歲嘅侯佩岑,今年8月為老公黃伯俊誕下細仔,當時早產一個月嘅囝囝,被診斷患上ABO新生兒溶血症,需要轉送到台大新生兒加護病房,幸好BB最後亦捱過這關 ...




39歲嘅侯佩岑,今年8月為老公黃伯俊誕下細仔,當時早產一個月嘅囝囝,被診斷患上ABO新生兒溶血症,需要轉送到台大新生兒加護病房,幸好BB最後亦捱過這關,平安出院。(新聞連結:http://bit.ly/2krJmK4 )

今日侯佩岑出席新書《為愛朗讀》記者會時,再度講到細仔嘅病情時,一度哽咽,佢話囝囝仍然找不出病因,目前仍然要常到醫院輸血,至今已進出加護病房3次。侯佩岑話,當初發現囝囝生病時,醫生曾要佢同老公簽可能要使用葉克膜的文件(編按:香港稱「人工肺」是一種醫療急救設備,用以暫時協助大部份醫療方法皆無效的重度心肺衰竭患者進行體外的呼吸與循環。葉克膜除了能暫時替代患者的心肺功能,減輕患者心肺負擔之外,也能為醫療人員爭取更多救治時間。)侯佩岑話當時老公亦急到一度落下男兒淚,佢解釋:「醫生說是我的血液抗體,本來以為臍帶剪斷就好了,但他還是會貧血,而且又太小看不出來,所以必須常跑醫院檢查。」而侯佩岑亦大讚囝囝好勇敢,相信佢一定會好起來!

講完細仔,又講吓今年己3歲4個月大的大仔喇,快要上學,舊愛周杰倫就安排囡囡入讀一年學費18萬港幣嘅貴族學校(新聞連結:http://bit.ly/2CfR7dU ),問佢可會效法?侯佩岑笑說:「有啦,我們都有看,也看了很多間。」追問如果囝囝同周董囡囡讀念同一間學校,可擔心將來接送小朋友時會遇到?侯佩岑大方表示:「不會啊,大家就一起玩。」



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(台灣《蘋果》日報圖片) 侯佩岑今日喺台灣出席新書發佈會。(台灣《蘋果》日報圖片) 講到細仔三度進入加護病房,侯佩岑忍不住喊咗出嚟。(台灣《蘋果》日報圖片)
(台灣《蘋果》日報圖片) (台灣《蘋果》日報圖片) (fb圖片)
9月侯佩岑自爆細仔提早出世,並患有ABO新生兒溶血症。(資料圖片) (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!