掃呢頁CODE去手機

2017年12月9日 星期六

似未生前咁開心 吳綺莉避談卓林有冇還嘢 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

吳綺莉形容依家嘅生活似未生小朋友前咁開心,但佢冇正面回應卓林有冇歸還物品一事。藝人吳綺莉(Elaine)出席慈善步行活動,她表示近年都習慣早起,雖然主 ...


吳綺莉形容依家嘅生活似未生小朋友前咁開心,但佢冇正面回應卓林有冇歸還物品一事。


藝人吳綺莉(Elaine)出席慈善步行活動,她表示近年都習慣早起,雖然主持工作較多在下午,但平日都會早起身。談到她心情甚佳,她說:「ok,係要適應嘅,依家喺屋企露台種菜,啲生菜都種得成功,仲有茄子、辣椒仔咁!」

卓林搬走半年

問到可有與女兒卓林聯絡?她表示最近沒有,但大家都知道對方安全,至於可有擔心對方?她表示:「要適應嘅,件事都差唔多成年,依家都慣咗喇!(搬走一年?)搬走嘅話,都差唔多半年!」

唔敢諗聖誕一齊過

至於聖誕節可會約卓林一齊慶祝,她表示隨緣,一切順其自然,亦沒有去想會否一齊過聖誕,因為不想失望,並謂現在的生活,似是未生小朋友的生活而開心,至於可有以自己18歲時的心態與卓林溝通?她說:「年代唔同啦,小朋友都唔一樣,諗嘅嘢都唔同!」

卓林未歸還物品?

講到早前卓林從家中拿走物品,她報警求助,卓林後來向她承諾會歸還,問到物品是否已歸還?她未有正面回答:「朋友好好,叫我買過晒,唔好成日着嗰幾件!(卓林上次send message畀你話會還?)唔去諗啦,諗一啲決定唔到嘅嘢,都無謂!」至於可有到警局銷案?她則表示不回應。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!