掃呢頁CODE去手機

2017年12月12日 星期二

「限奶」冇嘢晒!張曦雯被邀陪瞓?! __,張曦雯,

張曦雯畀隻樹熊邀陪瞓!無綫自發出「限奶令」後,節目製作上的性感尺度行即收緊,原本在J2台播出的旅遊節目《3日2夜》,下月將過檔到翡翠台播出,為配合公司 ...


張曦雯畀隻樹熊邀陪瞓!


無綫自發出「限奶令」後,節目製作上的性感尺度行即收緊,原本在J2台播出的旅遊節目《3日2夜》,下月將過檔到翡翠台播出,為配合公司新政策,在製作上當然會有所調校,將過往在《3》不少露肩背的浸溫泉和泳衣鏡頭刪減。日前性感女神張曦雯,身先士卒到了澳洲昆士蘭拍《3日2夜》潔淨版,當中曦雯旳火辣三點式泳裝鏡頭不復見了,換來碧海藍天欣賞日落和親親大自然抱樹熊。

由於這輯《3》將於明年1月20日安排在翡翠台播出,監製張志明稱觀眾層面較為大眾化,所以更要配合公司新政策,而完成行程返港的曦雯,她表示這個潔淨版拍來完全冇壓力,不用穿泳衣,可以大吃大喝。今次主題為親近大自然,所以曦雯拍攝了坐遊艇欣賞日落、樹熊和摘新鮮芒果,全程都沒有需要穿着泳衣的環節,曦雯接受東網訪問稱:「我哋不停食海鮮,呢次可以話係增肥之旅。(公司出咗『限奶令』唔使着泳衣?)其實今次全個行程都係當地旅遊局編排,係比之前少咗泳衣鏡頭,咁仲好,我可以完全冇壓力,因為日日食海鮮,我都肥咗返嚟!」

雖然沒有了吸睛的泳衣鏡頭,但曦雯亦覺得這個潔淨版亦有睇頭:「我哋坐遊艇欣賞日落好正,又去農場睇好多新鮮食材、摘芒果同抱樹熊。(有冇畀樹熊胸襲?)咁又冇,可能佢係BB女,仲未識得鹹濕,但佢要同我瞓囉,哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!