網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月19日 星期二

祥嫂鄧兆尊做嘉賓 梁思浩擺世紀和頭酒? __,梁思浩,鄧兆尊,兆尊,思浩,

梁思浩(中)主持嘅亞視節目首集搵嚟一對仇人做嘉賓,好大機會係祥嫂同鄧兆尊!(資料圖片)多元化的娛樂節目將陸繼在亞視推出,當中梁思浩、陳彥行和李麗蕊主持 ...


梁思浩(中)主持嘅亞視節目首集搵嚟一對仇人做嘉賓,好大機會係祥嫂同鄧兆尊!(資料圖片)


多元化的娛樂節目將陸繼在亞視推出,當中梁思浩、陳彥行和李麗蕊主持每逢星期一播出的節目《今晚見》,內容以娛樂爆料為主題。梁思浩稱首集嘉賓是一對仇人,雖未肯透露是誰,但亦給了少許提示,指雙方反晒面,是不想見面的關係,節目的安排尤如擺頭酒。

據知,這對仇人為洪金梅(祥嫂)和其長子鄧兆尊,兆尊已首肯出席,仍待祥嫂會否應邀。兩母子為錢反目廿年間雖曾和好,後來又因拗撬斷絕來往,若這對母子能「世紀和好」,搞手亦功德無量,對此,思浩未肯回應。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!