掃呢頁CODE去手機

2017年12月14日 星期四

【最愛黑武士】因運輸過程爛一半珍藏 古天樂拒再辦玩具展 __,古天樂,

《星球大戰:最後絕地武士》(StarWars:TheLastJedi)首映今晚喺觀塘APM舉行,身為《星戰》迷嘅古天樂就以嘉賓身份現身,佢仲同戲中反派 ...




《星球大戰:最後絕地武士》(Star Wars:The Last Jedi)首映今晚喺觀塘APM舉行,身為《星戰》迷嘅古天樂就以嘉賓身份現身,佢仲同戲中反派「Kylo Ren」嘅阿當載華(Adam Driver)一齊登場,仲齊齊以激光劍對招,古仔最後仲用原力打走對方。

台上司儀問到古仔早前同BB-8拍嘅短片喺網人被熱捧,古仔就話:「見到佢(BB-8)嗰陣心情係好想將佢拆開,因為想睇佢入面點整,點解可以咁靈活。」古仔仲話《星戰》入面佢最鐘意就係Kylo Ren,佢又話o依家嘅白兵加入黑色元素,帶俾人新嘅感覺。最後古仔同其他嘉賓一齊進行首映揭幕儀式。

其後古仔接受訪問,問到佢期唔期待新一輯電影,佢就話:「好期待呢個古仔,亦都好期待今日呢個《星戰》展覽場地,好多朋友send相俾我,問我睇咗未。知道首映喺呢度舉行,所以等到今日一次過欣賞。」展覽台上放住1:1《星戰》figure,問到古仔會唔會拎返去珍藏,佢就話:「會諗辦法喺其實地方搵到呢啲figure將佢哋帶走。有好多朋友都係《星戰》迷,大家都會交流心得同珍藏。」

問到今集電影入面鍾意邊個角色,古仔就話比較鍾意奸角。之後問到古仔嘅玩具倉爆滿未,佢就話:「未爆,《星戰》仲可能有十幾集,所以都預留咗空位放珍藏。」問到會唔會再舉辦玩具展?古仔話:「應該唔會,因為之前喺運輸過程中整爛咗一半,有啲要用好多時間先整得番,有啲就整唔番。其實運輸過程啲工作人員都好小心,不過啲玩具都有啲歷史,所以真係好易爛。」講到最鐘意,古仔就話係第一隻收藏1:1嘅黑武士figure,佢仲話:「可能有原力保護,好彩佢冇事冇整爛。喺戲中真係鍾意反派多啲,好少戲啲反派做得咁成功。」古仔亦話如果有興趣可以去佢個倉度睇,盡量唔好再搬運珍藏:「好多朋友都邀請我去大陸、東南亞做展覽,不過我驚去完個倉會冇晒嘢。入面仲有個1:1 figure有成兩層樓高,當時都要成7、8個人嚟整,係Marvel入面嘅Hulkbuster。」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:葉君海 《星球大戰:最後絕地武士》首映今晚喺觀塘APM舉行,身為《星戰》迷嘅古天樂就以嘉賓身份現身。 佢仲同戲中反派Kylo Ren一齊登場,仲齊齊以激光劍對招,古仔最後仲用原力打走對方。






古仔仲話最愛戲中奸角。

古仔喺2010年搞玩具展(資料圖片)
佢話啲玩具喺運送過程中爛咗(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!