掃呢頁CODE去手機

2017年12月16日 星期六

嘆太太無辜被罵 天明:希望大家唔好睇表面 __,天明,洪天明,

洪天明希望大家唔好淨係睇表面。藝人洪天明早前被指疑在內地拖女入酒店,下午2時40分,天明太太周家蔚戴住婚戒現身,仲力撐老公:「純粹一場誤會,佢當日飲醉 ...


洪天明希望大家唔好淨係睇表面。


藝人洪天明早前被指疑在內地拖女入酒店,下午2時40分,天明太太周家蔚戴住婚戒現身,仲力撐老公:「純粹一場誤會,佢當日飲醉酒!」

而啱啱,戴住黑超、同帽嘅天明都返咗屋企,受訪時佢話:「今次只係一場誤會,但見到啲影響都好,尤其是網民嘅睇法,都好感激太太同朋友嘅支持。」佢又話:「我都理解網民有咁嘅想法,希望大家唔好睇表面,見到有讀者喺網上戥我太太唔抵,鬧我,我都明,但有啲好離譜,話埋我屋企甚至係太太,希望大家三思諗清楚。」

天明又講番點解一直都冇回應:「唔回應,係因為情況唔係到咁壞,今次回應,係希望大家唔好影響到我屋企,要檢點嘅地方,我都會去做。」講完就返屋企,隔咗冇耐佢再次出門。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!