網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月1日 星期五

慘!岑日珈「腸塞」跟足一世 __,岑日珈,

真係慘!歌手岑日珈(Angie)因為腸絞痛入院,躺在病床上的Angie透露是「腸塞」,她接受東網訪問問覆說:「其實我每一年我啲腸都會抽筋,跟住一抽起嚟 ...


真係慘!


歌手岑日珈(Angie)因為腸絞痛入院,躺在病床上的Angie透露是「腸塞」,她接受東網訪問問覆說:「其實我每一年我啲腸都會抽筋,跟住一抽起嚟就痛到食唔到嘢,又會想嘔,就要入醫院吊鹽水唔准食嘢,照吓條腸,睇吓條腸會唔會爆咗,今次都冇事嘅,只不過塞住咗。」

13歲做過大手術

Angie解釋她在13歲讀一中時候做過大手術,所以她的腸胃一路都不好,醫生都講過是後遺症,她說:「醫生講過會跟我一世,喺食嘢方面、啲腸要小心處理。所以我由13歲開始到依家23歲,呢十年每一年都會有一次咁,我好多時入醫院都係因為咁樣囉,今次好突然咁好痛,我喺屋企廁所痛到坐喺地下,要即刻入院。」

不能進食、打止痛針

目前Angie要吊鹽水,不能進食,因為已經打了止痛針,所以腸胃緩舒到已經冇咁痛,她說:「不過撳落去都仲有啲痛。」Angie坦言想起13歲時的大手術,她就會好想喊,她說:「唉,嗰時因為盲腸炎去咗醫院,嗰醫生做得唔好,因為佢等到我條腸爆咗先推我入手術室,做嘅時候佢又冇清潔好晒嗰啲膿喎,做完手術隔咗一個星期,點解普通盲腸炎,我咁耐都行唔到路、康復唔到,咪再去照囉,原來啲膿已經發脹咗,演變成腹膜炎、盆腔炎,成個腹腔、肚全部都發緊炎,要即時入手術室再做一次開刀,嗰陣時我記得住咗醫院一個月,我係入咗ICU,因為好大嘅手術,所以之後醫生都話我食嘢只能食6成飽,同埋條腸真係比普通人弱好多,因為條腸真係剪咗好多,所以好多嘢我未必做到,譬如肚仔唔可以做太劇烈嘅嘢。」

有搵律師解決

Angie坦言當日是在公立醫院做手術,因為她入院時,並非以第一急症處理,她說:「嗰時要等位吖嘛,佢哋心目中大肚婆或有咩意外先係最急症,但等到我條腸爆咗,我睇住自己個肚變咗好似十月懷胎咁大,爆嗰刻個肚真係勁痛,佢哋即刻推我入手術室,(你事後有冇投訴?)有呀,投訴咗呀,媽咪都有搵律師,好似係搵法援,但最後都告唔入,佢哋話我冇死到,所以咪唔得囉。」她還幽默笑說:「所以我曾經都有瘦過,跌到82磅,因為30日冇得食嘢,齋吊營養液,嗰時好瘦,唔似依家肥到咁。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!