掃呢頁CODE去手機

2017年12月23日 星期六

成功邀鄭秀文作嘉賓 盧巧音兩場騷唔夠喉 __,盧巧音,鄭秀文,

成功邀鄭秀文作嘉賓盧巧音兩場騷唔夠喉盧巧音對上一次開演唱會已是2014年的事。相隔3年多,她於旺角麥花臣場館舉行一連兩埸演唱會,並已完滿完結。事後盧巧 ...


  • 成功邀鄭秀文作嘉賓 盧巧音兩場騷唔夠喉


  • 盧巧音對上一次開演唱會已是2014年的事。相隔3年多,她於旺角麥花臣場館舉行一連兩埸演唱會,並已完滿完結。事後盧巧音坦言只開兩場根本唔夠喉,可惜場地檔期不允許加場。為滿足自己多唱幾場的想法,她更說很快便會準備安排2018年的show。

    雖然是次演唱會只得兩場,但難能可貴的是邀請到鄭秀文作為嘉賓,二人合唱《喜歡戀愛》及《不要驚動愛情》。「我知Sammi真係好忙,所以當初sent message問佢嗰陣都唔敢抱太大期望,點知佢竟然應承,我真係好開心好感動。」盧巧音說。


    鍾意就快D Share啦!