網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月16日 星期六

【零死角終於有死角…】朱千雪李佳芯「出出哋事」…周秀娜呢… __,李佳芯,朱千雪,千雪,周秀娜,

周秀娜、李佳芯、朱千雪同林奕匡今晚喺中環,出席一個手錶品牌活動,三位女藝人鬥靚,當中千雪BB就白色露肩短裙,娜姐就微V長裙,而李佳芯就最為密實,難怪做 ...




周秀娜、李佳芯、朱千雪同林奕匡今晚喺中環,出席一個手錶品牌活動,三位女藝人鬥靚,當中千雪BB就白色露肩短裙,娜姐就微V長裙,而李佳芯就最為密實,難怪做訪問時佢都笑:「有啲熱!」

講到聖誕點過,會唔會過白色聖誕?千雪BB就話因為要準備考法律博士考試,就唔會出埠:「考完試自己都會放假,諗住考完試,過咗聖誕就先返去加拿大,聖誕返加拿大都未落雪,o依家讀書好忙,仲有一個禮拜要考,o依家晚晚都通頂。」問到佢今年同圈外男友過第一個聖誕,佢就笑言:「希望今年見吓面,希望見一面先返加拿大。」提到拍拖過第一個聖誕會唔會好特別,佢就話:「我哋識咗好耐,年年都係同屋企人,成班朋友過,唔會特別花巧。」

另外,娜姐就話多年冇喺香港過聖誕,今年就會留喺香港同屋企人一齊過,而李佳芯就要忙拍劇:「睇緊通告係13至23,希望到時可以慶祝倒數。」

真係奇怪…聖誕都要倒數…



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:沈健程 夏天,春天,同冬天。 真係見到李佳芯都覺得熱…











鍾意就快D Share啦!