掃呢頁CODE去手機

2017年12月15日 星期五

鬧鬼?酒店遇靈異事件 泳兒拍片勁大膽 __,泳兒,

到底係點呢?近年唔少歌手藝人都會密密返內地做嘢搵銀,連歌手泳兒都唔例外。呢日泳兒就喺社交網上傳一段短片,片中一個人都冇,只係得張單人櫈,不過最靈異嘅事 ...


到底係點呢?


近年唔少歌手藝人都會密密返內地做嘢搵銀,連歌手泳兒都唔例外。呢日泳兒就喺社交網上傳一段短片,片中一個人都冇,只係得張單人櫈,不過最靈異嘅事發生喇,張櫈竟然突然自己識自轉,但在場嘅泳兒一啲都冇驚,仲大膽拍片,佢留言表示條片係喺化妝師間房影:「化妝師間房張凳(櫈)」泳兒仲hashtag話「張櫈唔係電動的」、「淨係叫咗句唔好再轉啦就停咗」泳兒又指化妝師好勇敢,喺咁嘅情況下都唔換房。真係睇見都心慌慌呀!唔少網友睇見都留言嗌好驚,之但係亦有網友就指張櫈下面有圓盤,應該係電動嘅,好似啲圓形床咁,到底係點,就真係當事人先知喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!