掃呢頁CODE去手機

2017年12月2日 星期六

【何家何家何超蓮】第一份工做打雜 現掌家族生意投資部 __,何超,何超蓮,超蓮,何超儀,

賭王三房千金何超蓮近月投身「副業」SmilewithusHK,而她現在「正職」就是與家姐超雲及弟弟猷啟合力打理母親陳婉珍的物業及投資生意,當中超蓮出任 ...




賭王三房千金何超蓮近月投身「副業」Smile with us HK,而她現在「正職」就是與家姐超雲及弟弟猷啟合力打理母親陳婉珍的物業及投資生意,當中超蓮出任澳門勵駿非執董一職,更負責三房家族生意不少投資項目,最近她花了3年心機、翻新了位於澳洲柏斯的洲際酒店,上月底終於完成開幕。

超蓮12年在倫敦大學修讀經濟一級榮譽畢業,人生第一份工就是幫屋企做暑期工,業務是「打雜」。問到她人工多少,她笑言:「差唔多係義工,阿媽話我畀司機你返工,食飯又返嚟屋企食,你有咩開支呢?係有人工,高過最低工資少少。工作性質簡單嚟講係做打雜,公司任何人需要幫手都要做,做公司最細最細嘅角色,任何人需要係影印,開會要take notes、聽電話都要做,因為阿媽已落了order,叫佢哋唔可以唔使我。」

畢業後,超蓮就往外闖,在倫敦考入Big Four之一的安永會計師樓打工,由intern做起,之後升職再轉去北京分部,邊打工邊考會計師牌,問到她遺傳賭王數口精而去考會計牌,她開玩笑表示是貪圖考試有假請的原因:「我喺公司做嘢,有好多project要跟,見到有啲人返返下工可以take leave,原來考paper有成個月study leave,有錢又可以放假,覺得呢件事好歎。」她表示考會計師牌是自發性決定:「屋企無畀過任何壓力我,係我想去考,因為我爹地好鍾意呢啲乜師乜師係好叻嘅,於是我好想佢有一女係乜師乜師佢就僧會好開心。呢類專業資格係唔可以用錢去買,真係要去考,無論係邊個都係要去考,我想話畀爹地聽我靠自己去考呢個試都考到嘅,希望佢會覺得開心。」

回到公司打理家族生意,她就憑興趣揀了翻新酒店呢個項目,她表示:「間酒店一路無翻新過,都30年,翻新佢,簽contract,搵過另一間management,啲內籠全部拆晒。我好想係一個Project由零開始跟,呢個project由零開始,所以好有成功感。」問到幫屋企同出去打工的分別,超蓮表示各有利幣:「 屋企打工請假容易啲,只係同媽咪講請假,外國嗰啲你唔會夠膽同嗰阿head請假,跟緊一個project,你係最small嘅potato,話要請假係唔夠膽請;媽咪嘅話,會project同project之間會放個假佢都ok。慘嘅係,你喺出面做嘢,放工就係放工,幫屋企手,放工唔等於放工,返到屋企食緊飯,任何時候阿媽問起公司呢樣點,你都要答得出,你要即刻答到,即係冇得放工。」

守業當然不易,超蓮自言有壓力:「壓力唔係屋企畀,壓力係你知道媽咪放手畀你管呢樣嘢,你唔可以令佢失望,唔可以做錯同出錯,所以個壓力喺自己到,自己唔想阿媽信錯咗我。」問到會否想做過做接班人,超蓮表示沒想過:「大家都係兄弟姊妹,唔需要講呢啲,最緊要分工,大家幫到手就得,屋企一定係要幫同要跟,大家會分工,除咗屋企,我都會有自己嘅嘢,遲啲可能會開餐廳去創業。」

採訪:梁錦雯、譚倩宜

攝影:林德雄

攝錄:吉吉、馮峰

協力:林賓利



雖然是星期日,但超蓮都冇假放,要返公司開會傾未來工作安排。 趁工作空檔,超蓮即睇報紙,緊貼香港時事。
澳洲酒店翻新工程係超蓮返屋企打工後首個大型項目,所以佢事事都跟到足,連施工地盤,都親身落場視察。 由零開始,足足花了三年心血,澳洲酒店工程終於完成,並於上月開幕。 上月28日,超蓮與媽媽及弟弟齊齊飛到澳洲,為酒店進行剪綵。
超蓮坦言考會計師牌,全為氹爸爸開心,希望能成為爸爸引以為傲嘅女。 超蓮同媽媽陳婉珍感情甚好。 坦言幫屋企打理生意有壓力,因為超蓮唔想令媽媽失望。

鍾意就快D Share啦!