掃呢頁CODE去手機

2017年12月10日 星期日

好多同事質疑!吳浩康爆喊謝楊受成力撐 __,浩康,楊受成,吳浩康,

個騷去到尾段Deep喊唔停。歌手吳浩康(Deep)在九展舉行演唱會,螢幕播放他在網上直播《DeepNiteShow》的片段。然後音樂人陳思捷現身,De ...


個騷去到尾段Deep喊唔停。


歌手吳浩康(Deep)在九展舉行演唱會,螢幕播放他在網上直播《Deep Nite Show》的片段。然後音樂人陳思捷現身,Deep指對方十多年來無論自己好壞都欣賞自己,很感激對方,又特別獻唱《眼前一亮》給三家姐:「佢嫁咗去法國,但今日都返咗嚟,我對佢嘅掛念係有增無減,每一次送佢機,同佢分開都好似切咗我忽肉咁。」他表示會尊重及愛惜對方,就如對方同樣會愛惜及支持自己,形容對方是自己重要的觀眾,更爆喊說:「多謝你返嚟睇我呢個衰仔。」Deep多謝在場的女友Michelle,自言每逢星期一要做直播都會很忟,全靠女友陪着自己東奔西跑。

提到門票問題,Deep坦言多謝大家出手相助而令憂心變窩心,有部分觀眾更由第二場轉看第一場。他笑言很多人問是否靚位,但他覺得每人心目中的靚位都不同,然後就走下台跟觀眾握手,不少歌迷乘機自拍。Deep與老闆楊受成擁抱時再度爆喊,楊生即拍他的膊頭。Encore時Deep說:「唔好以為大老闆就唔需要同公司交代,佢面對好多同事對我嘅質疑,都始終對我充滿信任同支持。我可能曾經令佢好激心同失望,但同事都知佢好支持我、好錫我,我都知,多謝老闆!」最後他唱出《先入為主》,演唱會圓滿結束。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!