掃呢頁CODE去手機

2017年12月14日 星期四

谷住奶拍劇!陳敏之胸壓唐文龍驚滲奶 __,敏之,唐文龍,陳敏之,

生完即刻要開工…難怪會有呢啲事發生!藝人陳敏之出席電台節目訪問,她指近日熱播的台慶劇《溏心風暴3》是她產後首個接拍的劇集:「啱啱知道有咗嗰陣接到劇本, ...


生完即刻要開工…難怪會有呢啲事發生!


藝人陳敏之出席電台節目訪問,她指近日熱播的台慶劇《溏心風暴3》是她產後首個接拍的劇集:「啱啱知道有咗嗰陣接到劇本,即使生完之後就要即刻拍都照應承,因為對『溏心』系列有個情意結,不過都有同監製嗰啲講聲唔好寫咁多場戲畀我。」問及坐月時有否控制食量以保持最Fit狀態示人?她笑言︰「餵母乳唔可以唔食,當時照顧囝囝都係一腳踢,好快就瘦番,加上開拍之後都好忙,愈拍愈瘦,到最後身形連唔到戲,甚至有幾場戲要Retake添!」

於戲中飾演黃以愛的敏之與唐文龍有連場激情戲,敏之爆笑指:「唐文龍胸肌太勁、太大啦,一壓落嚟個心口抖唔到氣,好逼!當時我又谷奶,每隔4個鐘要泵一次奶,拍嗰陣幾驚會滲奶!但我哋都冇尷尬嘅,拍之前已經溝通好。」問到敏之有否跟先生備案,她說:「冇特別講,接到劇本嗰陣有輕輕講過一次囉,佢話出街嗰陣冇眼睇,我同佢講如果頂唔順就唔好睇啦﹗」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!