掃呢頁CODE去手機

2017年12月6日 星期三

搭的忘記拎拍攝器材 林雅詩網上求救 __,林雅詩,

林雅詩透露有工作人員唔小心遺失拍攝機器。(資料圖片)藝人林雅詩(Grace)近日忙於拍攝電影,她今日在社交網站留言指遺留了一箱劇組機器,她說:「緊急通 ...


林雅詩透露有工作人員唔小心遺失拍攝機器。(資料圖片)


藝人林雅詩(Grace)近日忙於拍攝電影,她今日在社交網站留言指遺留了一箱劇組機器,她說:「緊急通知!昨天晚上大約凌晨4點,由觀塘偉業街去將軍澳翠林的士,遺留了一箱劇組機器,黑色箱子,內裏有很重要電影資料,已經報警。希望各位隊員粉絲,有沒有相熟的士朋友可以聯係問一問?昨晚的士哥哥,如有拾獲,可以聯繫我!感謝!感謝!」

事後,林雅詩接受東網電話訪問時透露昨日凌晨拍攝電影後,工作人員負責將劇組機器帶回家中,她說:「但點知佢落車嗰陣唔記得拎,入面有好多拍攝片段同埋劇照,所以都喺個網呼籲,睇吓可唔可以幫到手,同埋都已經報咗警。」問到有否作最壞打算?她說:「如果真係搵唔番,咁當然係要重拍,但真係唔希望發生,因為拍攝時擺咗好多心機,唔想浪費。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!