掃呢頁CODE去手機

2017年12月5日 星期二

緋聞多籮籮!余文樂同過盧巧音搞姊弟戀 __,盧巧音,余文樂,

余文樂出道以嚟都緋聞多籮籮。藝人余文樂去年12月底撻着台灣皮帶大王千金兼女星王棠云拍拖,並上載兩人頭貼頭嘅甜蜜背影照。余文樂於2000年出道,身為男神 ...


余文樂出道以嚟都緋聞多籮籮。


藝人余文樂去年12月底撻着台灣皮帶大王千金兼女星王棠云拍拖,並上載兩人頭貼頭嘅甜蜜背影照。余文樂於2000年出道,身為男神級嘅佢歷年來同過唔少女星拍拖或傳緋聞,而佢公開承認嘅女友有盧巧音、黃依汶同吳雨霏,傳過緋聞嘅就包括周冬雨、鍾欣潼、楊冪同阮小儀等等!

盧巧音

初入行嘅余文樂因同盧巧音合作廣播劇而撻着,2001年開始發展姊弟戀,可惜最終分手收場,盧巧音近年接受訪問亦有重提呢段舊情:「雖然係姊弟戀,但我唔覺得好似湊仔咁,相反佢哋思想好成熟,好照顧我。」

黃依汶

余文樂2005年同黃依汶拍拖,但有指余文樂當時未定性,仲有傳佢背住黃依汶同女伴去日本,結果黃依汶忍痛結束五年情。

吳雨霏

余文樂同吳雨霏(Kary)因合作《人非草木》MV而擦出愛火花,兩人2013年公開戀情,不過戀情只維持短短9個月就結束,同年Kary發聲明表示同余文樂「因了解而分開」,正式宣布分手。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!