掃呢頁CODE去手機

2017年12月13日 星期三

雨僑投訴羅力威成日遲到:買隻錶畀佢! __,羅力威,羽翹,雨僑,

羅力威要識做啦!藝人雨僑出席「CORUM崑崙表GoldenBridgeofLove腕表鑒賞派對」,低胸示人的她表示自己大個女,更戴上40幾萬的腕錶,她 ...


羅力威要識做藝人雨僑出席「CORUM崑崙表GoldenBridgeofLove腕表鑒賞派對」,低胸示人的她表示自己大個女,更戴上40幾萬的腕錶,她 ...


羅力威要識做


藝人雨僑出席「CORUM 崑崙表Golden Bridge of Love 腕表鑒賞派對」,低胸示人的她表示自己大個女,更戴上40幾萬的腕錶,她說:「要襯名貴腕錶,我都要拎番啲名貴嘢出嚟㗎,就係條裙。」

問到男友羅力威有冇送名貴禮物?雨僑直言男友只送過兩次禮物,都是送錶,她說:「第一次生日就係送錶。(得米就唔送?)仲送咗一次,當時仲細,買Fashion錶,所以今日嚟睇錶,買隻畀佢,等佢守時啲,佢送錶畀我,但自己又唔睇時間。」她更大爆男友長期遲到,每次約會例遲半小時,時間預得緊湊,所以買名貴錶送給男友,希望會望多兩眼:「我慣咗約佢會自己行街一陣先,7年嚟我同佢睇戲都睇唔到開場。」問到遲到程度,她說:「佢唔嚟囉,得佢啲朋友嚟。(嬲?)當時未拍拖,啱啱識佢,佢叫朋友嚟車我,佢約我但佢唔嚟,啲朋友我唔識,佢驚我冇飯食,怕我餓。」

問到結婚會否遲到?雨僑表示:「唔會啩,佢依家都搞緊婚禮嘢,會係明年春天,仲有幾個月,會請牧師,室外搞,親戚朋友,圈中朋友都會請,人數仲計緊,會喺香港影婚紗相。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!