掃呢頁CODE去手機

2017年12月14日 星期四

肉麻對話流出﹗ 「惡港女」疑終向戇男攤牌「冇對你動過情」 __,港女,

無業獨居男疑遇上惡港女,見女方稱無處容身而收留,怎料兩人由相伴聊天煮飯仔演變成虐待收場,男方被沸水淋潑,又遭菜刀刀背及刀柄擊打致門牙脫落、頭頂流血。3 ...




無業獨居男疑遇上惡港女,見女方稱無處容身而收留,怎料兩人由相伴聊天煮飯仔演變成虐待收場,男方被沸水淋潑,又遭菜刀刀背及刀柄擊打致門牙脫落、頭頂流血。34歲港女伍寧頤今早獲判傷人及襲擊罪名不成立。有讀者報料,向本報提供懷疑是案中男女的肉麻對話,聽到錄音中女方嗲聲嗲氣謂:「水瓶仔,我好掛住你呀,你快啲返嚟陪我吖﹗」又謂:「你係咪好痛呀?你唔好嬲我啦,你唔好唔啋我啦﹗」

不過其後話鋒一轉,女方語氣突然惡起來:「做咩唔聽電話?我問你做咩唔應我呀?」又謂:「你都戇X架喎我發覺你﹗」最後女方更向男方「表明心跡」:「其實我冇對你動過情。諗返轉頭,極其量都係朋友介乎男朋友之間。」


鍾意就快D Share啦!