網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月15日 星期五

【稱職媽媽】大女懂多國語言 __,

黎瑞恩退出歌壇後,02年嫁給金利來集團創辦人曾憲梓的三子曾智明,之後為曾家生下一女一子,大女凱栭已14歲,而細仔浩儒亦已11歲。離婚後,小恩子獨力撫養 ...


黎瑞恩退出歌壇後,02年嫁給金利來集團創辦人曾憲梓的三子曾智明,之後為曾家生下一女一子,大女凱栭已14歲,而細仔浩儒亦已11歲。離婚後,小恩子獨力撫養一對子女,三母子感情好好。去年小恩子決定送大女到外地留學,她在社交網顯不捨之情:「一轉眼已經13年喇!我的寶貝要自己展開人生另一個旅程,就算有幾唔捨得,做父母都要放手,因為佢嘅成長,唔在於我哋為佢決定幾多,而係要佢學識面對幾多呀女,加油呀!」

早前,小恩子又貼與大女去台灣旅行,更提到聖誕節會陪囡囡去韓國讀韓文,更讚囡囡語言天份高,會叫泰國同學教她講泰文,在校內亦修讀法文及日文。




鍾意就快D Share啦!