網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月14日 星期四

古天樂繼續儲星戰玩具:個倉仲有位 __,古天樂,

古仔真係好鍾意星戰!「星戰迷」古天樂晚上在觀塘apm出席首映禮,收藏大量玩具的古天樂被問到會否搬走現場的巨型星戰公仔?他笑說:「唔會攞現場呢啲,會搵朋 ...


古仔真係好鍾意星戰!


「星戰迷」古天樂晚上在觀塘apm出席首映禮,收藏大量玩具的古天樂被問到會否搬走現場的巨型星戰公仔?他笑說:「唔會攞現場呢啲,會搵朋友幫我搵,好多朋友都鍾意星戰,平時都會交流下心得。(玩具倉爆未?)未,仲可以買,星戰分分鐘仲有十幾集拍呀陰公,所以留咗啲地方。(開玩具展覽?)試過開過一次,展覽冇問題,但係運輸嘅過程整爛咗一半,參觀不如嚟我個倉。(心痛?)其實運輸已經好小心,因為有啲有返咁上下歷史,有啲爛咗仲整唔翻,好彩第一個買嘅一比一黑武士有原力保護冇事啫。自己鍾意反派多啲,好少有一套戲嘅反派會咁受大家愛戴,係有佢嘅魅力。(唔再搞玩具展覽?)盡量唔好啦,驚搞完過倉冇晒。有個Hulk Buster成兩層樓咁高, 裝嵌要成七八個人,嗰啲拎出去就比較麻煩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!