掃呢頁CODE去手機

2017年12月13日 星期三

曾華倩夥拍靚仔 倒貼都做 朱慧敏任主持 自由度高 __,華倩,朱慧敏,曾華倩,

據知朱慧敏亦將加盟亞視任主持。
曾華倩夥拍靚仔倒貼都做朱慧敏任主持自由度高亞視「復活」,各方藝人紛紛埋班,曾分別效力無綫及亞視的曾華倩,受訪時坦言合約已傾得七七八八,會參與主持工作: ...


曾華倩夥拍靚仔 倒貼都做 朱慧敏任主持 自由度高

亞視「復活」,各方藝人紛紛埋班,曾分別效力無綫及亞視的曾華倩,受訪時坦言合約已傾得七七八八,會參與主持工作:「仲欠啲細節!18號記者會見到我即係傾掂。(欠乜嘢?錢?)我同吳雨講如果有呢啲咁嘅條件,我就無條件倒貼都做,吳雨大哥睇住我哋大,梗係要畀番好大面子佢」再追問華倩究意欠甚麼細節時,她又笑說:「我同佢講,要介紹個靚仔畀我識,要有梁朝偉嘅電眼、金城武嘅外形、張學友嘅專一、郭富城嘅舞姿,呢個世界都好難搵到咁Perfect(0架)嘞!搵唔到佢就要滿足我其他方面嘅條件,可想而知我開嘅條件有幾辣!」

此外,據知藝人朱慧敏都跟亞視簽了主持人合約,而且合約自由度甚高,只要不是做節目主持,她亦可跟無綫或其他電視台合作,如拍劇集等,不過截稿前朱慧敏仍未有回覆。

曾華倩透露合約已傾得七七八八,唯獨仍欠靚仔Partner。
  • 曾華倩透露合約已傾得七七八八,唯獨仍欠靚仔Partner。





鍾意就快D Share啦!