網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月4日 星期一

一世有陰影!陳敏之坐港鐵曾遭揭裙底 __,港鐵,陳敏之,敏之,

陳敏之坦言十幾歲時坐港鐵被人揭裙底。藝人陳敏之、江美儀和韋家雄在尖沙咀出席無綫互動短劇《再親我好嗎》記者會。提到最近爆出多單性侵事件,其中麥明詩更在網 ...


陳敏之坦言十幾歲時坐港鐵被人揭裙底。


藝人陳敏之、江美儀和韋家雄在尖沙咀出席無綫互動短劇《再親我好嗎》記者會。提到最近爆出多單性侵事件,其中麥明詩更在網上指自己曾遭性侵,陳敏之受訪時坦言會向囝囝雷冬至灌輸正確價值觀:「網上會睇到好多預計唔到嘅嘢,要同佢打定個底,教佢知咩係應該唔應該。」

問有否類似經驗,陳敏之表示十多歲做兼職模特兒時搭地鐵被揭起裙底:「一定係有心,我即刻嗌,好委屈,好想喊,面都紅晒,啲人即刻退後一步,但冇人敢認。(報警?)嗰時太細唔識處理,淨係覺得好驚、好變態,同埋知報警都冇用。」她指此事令她留有陰影:「一世都記得!依家搭地鐵都會黐牆企,同擺個狠樣出嚟。」所以她絕對贊成設立女性車廂,以及鼓勵女生學防狼術。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!