掃呢頁CODE去手機

2017年12月3日 星期日

謝霆鋒:張敬軒摩打手烚肥牛挑機 霆鋒反應係? __,張敬軒,謝霆鋒,霆鋒,

講Chok一定唔夠霆鋒(右圖)嚟…型男謝霆鋒(ChefNic)早前去咗澳門同六位國際名廚參加米芝蓮晚宴,期間ChefNic即席大晒功架,炮製「玫瑰泡芙 ...


講Chok一定唔夠霆鋒(右圖)嚟…


型男謝霆鋒(Chef Nic)早前去咗澳門同六位國際名廚參加米芝蓮晚宴,期間Chef Nic即席大晒功架,炮製「玫瑰泡芙及荔枝啫喱」同「玫瑰花瓣及香芹籽麵包條」。當日Chef Nic以一身《大帥哥》造型現身,再加上一個招牌Chok樣,未顯真功夫就已經率先型震四方。到整甜品時,佢就出盡力狂唧朱古力,一雙摩打手冇停過令唔少人嘖嘖稱奇,過程更被拍成短片於網上瘋傳!

摩打手打邊爐

影片一出,網民反應熱烈。繼影帝黃秋生模仿Chef Nic嘅英姿拍咗個摩打手化妝版後,依家就連「降兩度」張敬軒亦加入挑機。呢日佢喺Instagram上載同鍾舒漫(Sherman)打邊爐嘅影片,片中軒仔揸住兩枝筷子烚肥牛,之後更摩打手不停攪啲肥牛,而佢肩上嘅兩個麵隨住身體郁動就係咁揈呀揈。攪完一輪後,軒仔就Chok住嚟個華麗轉身,跟住就順手將肩上嘅麵拋埋落個鍋度…

為拍片隊四碗麵

軒仔抵死留言:「南亞人氣組合 鍾舒漫 @chungshersher X 弓長苟攵車干 #特別獻禮 #深夜邊爐之 #十二道UP味 #肥牛生麵米痴蓮 #第一個喺公海po嘅post #chef #星夢郵輪 #世界夢號 #特別鳴謝為咗拍呢段嘢同我一齊隊咗四碗生麵嘅鍾舒漫同林欣彤 #我哋有食返(番)㗎😌 #lowcostcosplay #我全程咬住條脷忍笑 #其實對面好多人幫手打燈 #生麵王🍜 #咩味 #癲夠味 #仲有 #鋒味 #chokonicchallenge」

霆鋒建議配埋樂

甫完條片後,軒仔話驚Chef Nic會嬲嬲豬,於是就send定條片畀佢睇備案先。軒仔再留言:「#生麵王2.0🍜 話說我驚鋒師兄嬲嬲,諗諗下(吓)都係send條片俾(畀)佢報定案先,點知佢第一句問我點解唔配樂?好,我九秒九即配!各位朋友,請將音量收細……#識睇一定係睇sherman啲表情 😂#鋒味 #chokonicchallenge #下一位有請 @chungshersher」原來軒仔揀咗一段粵曲做配樂,配埋佢個攪肥牛節奏,成件事真係零遺和感…網民表示:「黐線!!!!笑死我了,配埋大龍鳳音樂好正❤」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!