掃呢頁CODE去手機

2017年12月22日 星期五

麥明詩馮盈盈着水手校服扮少女 __,盈盈,麥明詩,馮盈盈,湯盈盈,

麥明詩(右)馮盈盈着起校服拍節目。「十優港姐」麥明詩早前公開透露曾被性侵,但卻惹來「抽水」指控,令她日前在網上晒出一張向警方要求取回2012年8月13 ...


麥明詩(右)馮盈盈着起校服拍節目。


「十優港姐」麥明詩早前公開透露曾被性侵,但卻惹來「抽水」指控,令她日前在網上晒出一張向警方要求取回2012年8月13日在長沙灣警署報稱非禮一事的口供副本的回覆信件,可惜得到回覆係該口供副本已被銷毁。

雖然事敗,但似乎無影響佢嘅心情,仲喺社交網上載咗一張同港姐馮盈盈嘅合照,相中二人分別穿上一藍一紅的水手校服,散發出一股少女味,同時二人晒出白滑玉腿相當吸睛,香港小姐果然名不虛傳,麥明詩都留言話「那些年的青春歲月 @crystalfyy #後生仔傾吓計。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!