掃呢頁CODE去手機

2017年12月6日 星期三

春嬌:志明終於結婚! __,

余文樂迎娶王棠云成家立室,獲圈中好友及拍檔祝賀,「志明」結婚當然不能沒有「春嬌」楊千嬅的祝福,千嬅昨說:「好開心,志明終於要結婚喇!呢個係春嬌一個衷心 ...


余文樂迎娶王棠云成家立室,獲圈中好友及拍檔祝賀,「志明」結婚當然不能沒有「春嬌」楊千嬅的祝福,千嬅昨說:「好開心,志明終於要結婚喇!呢個係春嬌一個衷心嘅祝賀,作為佢朋友我真係好開心,因為家庭係人生一個新開始。」她叮囑志明要快點生兒育女。導演彭浩翔表示意外說:「佢冇通知我,收得咁埋,不過恭喜佢!浪子終於肯定下來,係好事,張志明終於肯結婚」



■余文樂昨突然宣佈結婚,令一眾好友感到驚訝。

余文樂緋聞女友阮小儀笑言見到相才知是真的:「原來堅結婚,戥佢開心,見佢張相好開心好幸福,睇到佢哋啲笑容,係滿瀉嘅快樂湧晒出嚟。」而老闆林建岳及同公司的舒淇都恭喜樂仔成家。

採訪:鍾國仁




鍾意就快D Share啦!