網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月4日 星期一

同張繼聰打機輸咗 張瞻跳舞找數 __,繼聰,張繼聰,

張繼聰同仔仔張瞻一齊打機。藝人張繼聰(阿聰)一向都係圈中模範爸爸,不時抽空陪伴家人享受親子樂。今日阿聰同仔仔張瞻一齊打機,佢喺社交網上載咗兩段片,話同 ...


張繼聰同仔仔張瞻一齊打機。


藝人張繼聰(阿聰)一向都係圈中模範爸爸,不時抽空陪伴家人享受親子樂。今日阿聰同仔仔張瞻一齊打機,佢喺社交網上載咗兩段片,話同張瞻比賽,輸咗嗰個就要跳舞。第一段片,見到阿聰就問張瞻今日玩咩呀?張瞻一臉興奮話要玩足球Gmae,阿聰就話輸咗要罰跳舞㗎,阿聰之後又問張瞻:「有冇信心贏?」張瞻就話有,不過似乎阿聰都信心爆棚話一陣就會公布結果。

隨後,阿聰又上載另一段片就話有結果喇!個結果就係張瞻輸咗,片中就見到張瞻扁晒嘴,阿聰就話薑果然係愈老愈辣,而張瞻都非常有口齒找數跳舞。見到張瞻不停扭腰揈Pat,跳得非常搞笑,直頭遺傳咗阿聰嘅喜劇細胞添!張瞻咁有口齒又跳得咁好,做爸爸嘅阿聰當然要錫啖做獎勵啦,網民留言大讚父子二人感情真好,Warm到爆!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!