掃呢頁CODE去手機

2017年12月22日 星期五

陳存正寧受洗腎折磨  拒黃翊捐器官 __,黃翊,

黃翊願為陳存正捐腎,但陳存正唔想老公捱刀而拒絕。黃翊日前在電台節目透露太太陳存正腎病復發,還因服食很多西藥和類固醇而出現水腫,陳存正接受東網訪問時表示 ...


黃翊願為陳存正捐腎,但陳存正唔想老公捱刀而拒絕。


黃翊日前在電台節目透露太太陳存正腎病復發,還因服食很多西藥和類固醇而出現水腫,陳存正接受東網訪問時表示,近日腎病復發由輕微感冒引起,由於兩邊腎的功能都轉差,免疫系統亦出現問題,令白血球攻擊腎臟,因此要洗腎及排期換腎。她指老公和媽媽都爭着捐腎給自己,她直言感動但卻拒絕了:「我唔想見到心愛嘅人要捱一刀或者手術後唔舒服,我寧願自己每日辛苦少少洗腎。」

她形容家人是自己最大支柱,如果他們不舒服,自己會感到更加痛苦:「我明白佢哋為咗我好難過,但我想佢哋好健康咁支持我,咁打呢場仗我都覺得冇問題。除非醫生話我唔換腎就會死,咁就冇辦法。」陳存正又表示:「醫生同我講洗腎可以洗二、三十年,如果真係咁,活多二、三十年都夠皮!」她直言有心理準備上帝隨時會接走自己,覺得家人身體健康就已經足夠,認為全靠信仰和家人愛錫,自己才可以樂觀抗病。

醫藥費大得人驚

至於黃翊接受東網訪問時,談到太太看私家醫生多年,他表示已忘記花了多少錢:「亦都唔想計數,因為條數幾得人驚!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!