掃呢頁CODE去手機

2017年12月20日 星期三

頑童張智霖逗狗玩視像 靚靚畀錢做阿四 __,靚靚,張智霖,袁詠儀,

張智霖展示頑童本色,同老婆袁詠儀拍拖逛狗店時愛獨自逗狗和玩視像通話,靚靚就負責畀錢和做阿四。日前晚上7時許,張智霖(Chilam)與老婆袁詠儀(靚靚) ...


張智霖展示頑童本色,同老婆袁詠儀拍拖逛狗店時愛獨自逗狗和玩視像通話,靚靚就負責畀錢和做阿四。


日前晚上7時許,張智霖(Chilam)與老婆袁詠儀(靚靚)現身銅鑼灣一間寵物店,兩公婆見到店內的可愛小狗,即着店員拿出來玩,見他們都表現得十分雀躍。Chilam對其中一隻白色小狗愛不釋手,除踎低抱住起勢摸,還不時對住小狗甜笑,即使老婆指着另一隻狗仔,Chilam都沒理會,眼中只有面前的白色小狗。

司機落車幫手

靚靚有見及此,惟有獨自為家中愛犬選購零食及用品,而Chilam就繼續玩狗,直至老婆去付款,Chilam才把狗仔交還店員。其後靚靚拎住超大袋戰利品步出寵物店,Chilam竟然不為所動,顧住用手機玩視像通話唔幫手,司機見狀即急急落車幫忙,把大袋寵物用品搬上車。

愛護動物大使

銀壇愛狗夫妻Chilam和靚靚,家中已有兩隻愛犬雖然不時被咬傷,但依然對牠們寵愛有加,更經常買新玩具給牠們玩,愛心爆棚的Chilam不愧為愛護動物協會大使。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!