掃呢頁CODE去手機

2017年12月4日 星期一

全家出動!陳豪陳茵媺扮超人賀大仔生日 __,茵媺,超人,陳豪,陳茵媺,

正到爆!今日係陳豪與陳茵媺(Aimee)嘅大仔Aiden四歲生日,咁大日子,兩公婆當然有預留空檔幫囝囝慶祝,仲幫佢搞咗「超級英雄」Party添!Aim ...


正到爆!


今日係陳豪與陳茵媺(Aimee)嘅大仔Aiden四歲生日,咁大日子,兩公婆當然有預留空檔幫囝囝慶祝,仲幫佢搞咗「超級英雄」Party添!

Aimee喺社交網晒相兼留言:「Happy 4th birthday to our little "super hero"……You'll always be my kicking superstar!😍😘」,而陳豪亦表示:「Happy birthday to my 'superhero' eldest son. Hope he enjoys the party we have put together for him at noon today.」相中見到現場布置用心,枱上除咗有好多個精美襟章之外,中間仲放有一個大型超人蛋糕,寫上「4 AIDEN」,設計相當精緻!

睇埋其他相,除咗有氣球版蜘蛛俠外,最驚喜嘅仲有陳豪與陳茵媺齊齊打扮成男女超人!兩公婆齊齊圍上斗篷,仲扠住腰展現氣勢,簡直襯絕!另外又見到囝囝打扮成蝙蝠俠,細女Camilla仲好細心咁幫哥哥整理眼罩添,真係成家都好有愛呀!

及後,陳豪與Aimme接受東網訪問,Aimme坦言:「其實每次開Party都會問佢哋想要乜嘢主題,因為係佢生日,個Party係為佢而開,不過每次題材我都堅持唔同,啲布景、波波、小禮物、蛋糕各樣都係自己設計、自己揀,連波波都係自己吹。至於老公同我扮埋Super Hero,因為要爸爸、媽媽扮埋先開心。今年我都租咗幾架細電單車,因為Super Hero要有埋電單車先有型,阿仔鍾意之餘,都要其他小朋友都喜歡,我訂咗好多衫,等啲小朋友都可以揀,另外又安排表演節目,等佢哋可以欣賞,見到佢哋玩得咁開心自己都好開心,係一個好好回憶。」

陳豪就謂:「其實我同太太都深信要同小朋友一齊參與,我哋一定要同佢哋一齊玩,佢哋先會投入同樂在其中,我太太Aimee係搞細路仔Party嘅高手。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!