網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月16日 星期六

陳敏之:人氣王:最激床戲!陳敏之爆老公冇眼睇 __,敏之,陳敏之,

既要演戲又搞生意,陳敏之同時兼顧人妻及人母的身份,真係鐵人先搞得掂。陳敏之做了母親後愈來愈索,除了照顧丈夫、兒子,做個稱職老婆、媽媽外,敏之亦忙於演藝 ...


既要演戲又搞生意,陳敏之同時兼顧人妻及人母的身份,真係鐵人先搞得掂。


陳敏之做了母親後愈來愈索,除了照顧丈夫、兒子,做個稱職老婆、媽媽外,敏之亦忙於演藝事業及餅店生意,果然係女鐵人。她希望與兒子如情人般相處,不做怪獸家長,只做幸福媽媽。

演床戲 老公睇到唔舒服

藝人陳敏之誕下兒子雷子樂後,坐滿月便為無綫現正播映的劇集《溏心風暴3》拍攝,她坦言覺得此劇值得接拍,故當時甘願一方面既要餵人奶湊仔,一方面又要捱更抵夜拍攝,真的是女鐵人。《溏3》今次有不少新加入成員,敏之亦是當中一位,她指飾演的角色「黃以愛」初期木口木面,是實幹型的太子女,但之後與有婦之夫唐文龍搭上,陷入三角戀,更為對方自殺,而劇中二人亦有多場激烈床上戲,敏之坦言是從影以來最激的一次。

最驚身形唔夠弗

問到做了母親後要接拍床上戲,會否有心理負擔?敏之說:「我只係驚身形唔靚,當時又要Keep fit,又要食多啲嘢保持健康餵人奶畀BB,我拍時都要着性感睡衣,不過唔係賣弄性感。(老公介意嗎?)劇情係真係需要咁,當然老公係唔太鍾意我拍呢啲鏡頭,睇到佢唔舒服,播嗰陣佢睇到咪睇,但我唔會專登叫佢睇,換轉係我都唔想睇。」敏之直認拍攝前沒有向老公備案,並說:「我係好快抽離到嗰啲人,唔使咁認真。」

湊囝囝 我都唔算好怪獸

敏之的囝囝子樂就快1歲,她盡量減少工作陪伴他,珍惜母子相處時間,而這位「黐身媽咪」出席活動時,很多時都會帶囝囝同行,問到會否為兒子暫停拍劇,她即說:「少啲囉!我下年會開拍一套劇,可能要出埠,到時就要辛苦我媽咪或者老公帶佢嚟探我。」敏之當初生BB時,坦言不想做怪獸家長,問她現時是否控制得到?她笑說:「我都唔算好犀利,好多家長喺小朋友未夠1歲已經報好多學校,但我冇,1歲幾先會開始幫佢報Playgroup,都唔算好怪獸,但係全家人對小朋友都好緊張,始終係心肝寶貝,我覺得做媽咪係全世界最幸福嘅事,以前自己會好執着一啲嘢,依家睇得失都睇得好輕。」

今個聖誕節敏之不用開工,她表示會帶BB去看燈飾或開派對,至於會否帶囝囝出外旅行,她說:「等佢識行先,大啲先,我成日都期望佢變為我嘅朋友咁,大家可以傾心事,母子關係就好似情人一樣。老公成日都話我哋兩個好Sweet,呢啲開心,真係幾多錢都買唔到。」問敏之會否快些追個B女,她表示一切順其自然:「依家唔會住,個傷口復原晒先,等子樂開始返學先打算,我都想生個細妹陪佢。」

知名度助做生意

除了幕前工作外,敏之亦有做餅店生意,更愈開愈多分店,她指做生意可以擴闊視野,令多些人認識陳敏之的另一面,問會否全身投入做生意而退出幕前,她說:「唔會,知名度都好緊要,而且自己好鍾意演戲,情況許可下我都會繼續拍戲,不過會減產,一年拍一兩部。」

場地:又一城

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!