掃呢頁CODE去手機

2017年12月29日 星期五

新城:吳業坤拎獎攬克勤哥哥 __,吳業坤,李克勤,克勤,

羨慕呀!《新城勁爆頒獎禮2017》今日舉行,吳業坤與JW的《原來只因深愛着》及李克勤與RubberBand的6號的《黑膠》共獲得「勁爆合唱歌曲」。但J ...


羨慕呀!


《新城勁爆頒獎禮2017》今日舉行,吳業坤與JW的《原來只因深愛着》及李克勤與RubberBand的6號的《黑膠》共獲得「勁爆合唱歌曲」。但JW沒有到場,坤坤表示今次是兩間不同公司合作,又謂可惜JW今日唔喺度,台上克勤即搭嘴謂:「喺度,冇嚟啫。」坤坤續笑言:「本來仲想攬吓佢,咁我攬攬你啦,克勤哥哥。」而6號則多謝克勤搵他合唱,克勤笑言:「多謝阿正、Alex Fung同梁栢堅,估唔到平時寫開鹹濕歌詞嘅梁栢堅可以寫啲咁好嘅歌詞,多謝新城、多謝英皇。」

其後RubberBand、Dear Jane及Supper Moment奪得「勁爆樂隊」,Supper Moment的主音Sunny笑言多謝Dear Jane的Jackal企他隔籮:「更加突顯我哋嘅高度。」他又叫大家畀多啲掌聲給鍾舒漫:「頭先我哋喺後台休息,但鍾舒漫係冇休息,不停唱歌同練舞,好感動。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!