掃呢頁CODE去手機

2017年12月18日 星期一

阿田唐詩詠不丹射箭 同行兩個男人係? __,阿田,唐詩詠,詩詠,田蕊妮,

阿田(左二)、唐詩詠繼續歎世界!藝人田蕊妮(阿田)同唐詩詠去咗不丹旅行,兩人連日嚟分別喺自己嘅社交網度瘋狂甫相,大晒靚人靚景。而阿田更話自己迷上咗攝影 ...


阿田(左二)、唐詩詠繼續歎世界!


藝人田蕊妮(阿田)同唐詩詠去咗不丹旅行,兩人連日嚟分別喺自己嘅社交網度瘋狂甫相,大晒靚人靚景。而阿田更話自己迷上咗攝影,所以喺今次旅行入面大影特影。

不過,阿田呢日暫時唔做「龍友」,反而改頭換面扮不丹人。除咗着靚衫之外,阿田同唐詩詠仲要玩埋射箭,實行融入當地!阿田晒出一系列同唐詩詠影嘅靚相,相入面仲見到有兩位男士,原來係兩女嘅導遊同司機,佢哋仲勁配合咁齊齊Chok晒擺甫士影相,而阿田亦有喺社交網留言話多謝呢兩位男士肯陪一齊癲。好多網民都大讚靚人配靚景,仲話好羨慕嗰兩位同行嘅男士添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!