掃呢頁CODE去手機

2017年12月6日 星期三

吳若希仲瘦過生之前:屋企人嫌我太瘦! __,吳若希,

真係要肥番少少喇!歌手吳若希(Jinny)以露肩裝到屯門出席酒店開幕,表示此裙是佗BB前買的,想不到佗B後着反而更鬆,問到是否湊BB辛苦所以瘦?她表示 ...


真係要肥番少少喇!


歌手吳若希(Jinny)以露肩裝到屯門出席酒店開幕,表示此裙是佗BB前買的,想不到佗B後着反而更鬆,問到是否湊BB辛苦所以瘦?她表示:「唔係好辛苦,但係瘦咗嘅。(會唔會再瘦落去?)唔會啦,我要增肥,屋企人嫌我太瘦。(老公嫌你? )佢冇嫌我嘅,但問我係咪營養不良,叫我食中藥補下。」她亦說現時要努力搵錢,因為佗B時推了很多廣告,問到可有計過推了多少錢?她表示:「計唔到。(因為太多?)唔係,而係冇得咁樣衡量,BB係最緊要,錢換唔到佢番嚟,所以依家要賺多啲。」

講到之前接受訪問表示曾想過唔要BB,Jinny表示:「因為當時同依家個老公嗌交,分開咗,但一知道有BB係呆一呆,因為當時係自己事業高峰,有諗過呢個小朋友會唔會犧牲自己事業?但好快已經斬斷呢個諗法,小朋友冇得比,係世界上最甜蜜嘅負擔。」問到現時可還會與老公吵架?她笑言:「依家係佢畀我鬧㗎啫,佢好好嘅,我脾氣大啲,佢好就我,so far依家搵到啱嘅相處模式。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!