網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月3日 星期日

孕記訴心聲 __,

孕記訴心聲

孕記訴心聲賴慰玲自今年7月8日在31歲生日時宣布懷胎五個月後,不時在網上晒出生活照,細訴首次懷孕的心情!懷胎5月刨「產」經賴慰玲於7月23日上載與當時 ...


賴慰玲自今年7月8日在31歲生日時宣布懷胎五個月後,不時在網上晒出生活照,細訴首次懷孕的心情!

懷胎5月刨「產」經

賴慰玲於7月23日上載與當時臨盆在即的好友孫慧雪合照,並指大家互相分享懷孕心得,更指請教孫慧雪有關懷孕的資訊:「完全冇睇過懷孕資訊,呢幾日好認真咁上網睇又睇書,原來真係『海量』咁多嘢要學。」又笑言要找孫慧雪上堂學習。

肚大難剪腳甲

10月15日,賴慰玲晒出一張肚皮照,並發文指想為自己剪腳甲,但卻發現因大肚的關係,已變成一個高難度動作,難以做到。

就生得開P迎B

懷胎8個月的賴慰玲於同月舉行「Baby shower」,好姊妹陳嘉寶、何雁詩、王敏奕與吳嘉熙等都有出現,並上載溫馨合照及留言:「給我愛的你們,契媽媽們,我愈來愈珍惜和你們相處的時光。」




鍾意就快D Share啦!