網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月20日 星期三

【嚇親大陸女友】奚夢瑤參加大陸愛情真人騷 猷君呷醋親應徵 __,猷君,中國,大陸,

賭王之子何猷君同28歲嘅大陸模特兒奚夢瑤戀情已經浮面,但係奚夢瑤最近就參加大陸愛情真人騷《愛的時差》,要同唔同男仔配對,猷君眼見女友會結識到唔同類型嘅 ...




賭王之子何猷君同28歲嘅大陸模特兒奚夢瑤戀情已經浮面,但係奚夢瑤最近就參加大陸愛情真人騷《愛的時差》,要同唔同男仔配對,猷君眼見女友會結識到唔同類型嘅男生,醋意大發,竟然自己走上節目去識女友。

大陸戀愛真人騷《愛的時差》將喺今個星期五(22日)播放,今日就有預告曝光,就係猷君喺節目出現,猷君戴着Iron Man嘅面具出場,企喺奚夢瑤面前,之後佢除下面具講:「我不是吳彥祖也不是吳亦凡,我是Mario(猷君英文名)!」當奚夢瑤見到猷君企喺自己面前就大表愕然,面上嘅笑容都凝結,之後仲驚到退咗幾步,仲以為自己認錯人,猷君見到女友咁嘅反應,就好似受咗啲打擊咁,但佢就再好堅持咁講:「是的,真的是我,何超盈的弟弟」、「所以如果你覺得失望的話,你也可以告訴我。」奚夢瑤當下難掩慌亂,煩惱地撫著太陽穴。

之後預告就播咗一啲事後訪問,奚夢瑤話,自己認識猷君,係因為認識佢家姐何超盈,但從來冇想過猷君會嚟參加節目,表情有些一言難盡;反而猷君嘅態度就表現得落落大方,被問到為何來參加節目,他坦言:「就是有人跟我說,她要上這麼一個節目,然後裏面有很多不同的男生要跟她約會甚麼的,然後我就覺得有點吃醋吧!」而最有趣嘅係奚夢瑤喺事前嘅調查入面,坦言喜歡可愛嘅男生,年齡比她大或小都唔成問題,只希望能真誠待她,何猷君明明符合條件,但奚夢瑤卻嚇得說不出話,前後對比模樣令人莞爾。



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

猷君因為呷醋而亮相大陸戀愛真人騷《愛的時差》。(網絡截圖) (網絡截圖) (網絡截圖)
(網絡截圖) 猷君曾喺大陸大廈晒愛。(資料圖片) 佢哋之前仲蜜遊東京。(資料圖片)
奚夢瑤(資料圖片) 奚夢瑤(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!