網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月31日 星期日

林師傑求婚成功:歐陽巧瑩入咗我生命! __,林師傑,歐陽巧瑩,

恭喜晒!星夢歌手「木偶哥」林師傑出席星夢歌手的慶功宴時,被唱片公司老闆何哲圖大爆他已向女友歐陽巧瑩求婚成功!在慶功宴的短片上,林師傑、谷微、鄭俊弘、何 ...


恭喜晒!


星夢歌手「木偶哥」林師傑出席星夢歌手的慶功宴時,被唱片公司老闆何哲圖大爆他已向女友歐陽巧瑩求婚成功!

在慶功宴的短片上,林師傑、谷微、鄭俊弘、何雁詩及胡鴻鈞等邊食邊做直播,林師傑表示:「今年要認真多謝老闆,因為畀咗好多鼓勵我。」在場有人問「幾時結婚呀?」全場人即時起哄大叫「結婚,結婚」,他表現得相當尷尬,他說:「老闆多謝晒!」之後將咪交畀何哲圖,而何哲圖就話:「結婚呢樣嘢已經同師傑溝通咗啦,我哋。」全場拍掌,何哲圖再話:「我同阿師傑講,如果遇到珍惜嘅女朋友就要珍惜喇,要大膽啲、要勇敢去講畀人聽,拍咗幾年拖要同對方講要定落嚟,咁師傑鼓起勇氣同佢好好嘅女朋友講咗啦。」

而林師傑承認:「依家正式宣布,我已經封咗盤,所以大家啦,盡情去妒忌歐陽巧瑩啦,羡慕佢啦,你哋冇機會,我已經將個人留咗畀佢,哈哈。真係開心,老闆好關心我呢件事,畀咗我好大信心,我冇諗過婚姻,成日以為要搵好晒啲錢,買到樓,搞好晒先去做,係老闆畀咗個好大啟發我,仲幫我擇晒日,係好感動成件事。」何哲圖再說:「我同師傑話男人唔使搵到晒啲錢先去搵老婆,應該講一齊去捱先最開心。」林師傑又說多謝女友:「喺一個唔係咁靚嘅時候,歐陽巧瑩入咗我生命,同我拍拖,三年後準備籌備結婚啦。」他又說因未搞詳情,結婚日子容後公布。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!