網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月11日 星期一

【御用女主角】楚原讚井莉好演員 __,楚原,井莉,

楚原執導百部電影中井莉有很多部都參與演出,兩人感情很好。邵氏一代女星井莉日前因病離世,享年72歲。井莉生前與著名導演楚原有多次合作,更是楚大導的御用女 ...


楚原執導百部電影中井莉有很多部都參與演出,兩人感情很好。


邵氏一代女星井莉日前因病離世,享年72歲。井莉生前與著名導演楚原有多次合作,更是楚大導的御用女主角,在他執導的電影《流星蝴蝶劍》、《天涯明月刀》、《魔劍俠情》和《多情劍客無情劍》等大騷演技。

提到楚原一手捧紅井莉,中氣十足的楚原接受東網電話訪問時便直言可惜:「好陰功,依家嚟講佢好後生,先得72歲,我今年都84歲。(對上一次見佢係幾時?)冇見過佢好多年喇,起碼有成十年,自我離開邵氏轉去TVB,成個生活圈子都完全唔同咗。」

楚原在訪問中又盛讚井莉是好演員:「雖然佢好認真,但係每次合作都好輕鬆,喺片場大家永遠都有傾有講。(對佢最印象深刻係咩?)都係工作上嘅嘢,佢好好演技亦都好有氣質。(佢有冇談及過佢感情事?)冇講過呀,你知啦,電影圈比較講私隱,所以都唔方便問,淨係佢知有一對仔女,同埋佢老公係一個好愛藝術嘅人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!