網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月29日 星期五

【受傷被逼休息】張振朗提早晒健身成果 __,張振朗,

過多一排肌肉就會消失㗎喇,惟有依家公開個成果啦!無綫藝員張振朗於平安夜遇到意外,喺屯門畀商場天台飛落街嘅大型帳篷擊傷腰同膝頭,搞到依家要做物理治療,暫 ...


過多一排肌肉就會消失㗎喇,惟有依家公開個成果無綫藝員張振朗於平安夜遇到意外,喺屯門畀商場天台飛落街嘅大型帳篷擊傷腰同膝頭,搞到依家要做物理治療,暫 ...


過多一排肌肉就會消失㗎喇,惟有依家公開個成果


無綫藝員張振朗於平安夜遇到意外,喺屯門畀商場天台飛落街嘅大型帳篷擊傷腰同膝頭,搞到依家要做物理治療,暫時都唔做得運動。而張振朗受傷後,曾講過最驚嘅係辛苦練咗兩個月嘅胸肌同六舊腹肌會化為烏有!

呢日,佢上載一張健身器材嘅黑白相,仲留言話放工返到屋企好想做gym,但有個兄弟同佢講:「之前叫你停你唔停依家個天要你抖呀,係時候要抖吓唔好去得咁盡。」所以張振朗都話休息過後再重新上路,仲鼓勵自己要做正能量寶貝。

之後,佢又上載一張裸上身嘅對比圖,一張冇腹肌明顯未Keep fit,而另一張就爆晒肌,佢留言:「而(依)家唯(惟)有早啲放(對比1相),休息完後(肌肉)應該冇得7788。記得拍緊堅離地(《堅離地愛堅離地》)的時候足足兩個月每日收工零(凌)晨3,4點走去做gym‍,過程好辛苦,但是一個很好的磨練,專心去做自己應做的事,每天放ig story係因為我知道自己惰性很高,一定要搵個方法督促自己,這兩個月係好好好辛苦但值得。希望快啲康復後繼續上路,再一次多謝劇組的包容和配合。」加油呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!